Emla creme werd bij mij ook in het ziekenhuis gebruikt bij het verwisselen van het infuus.
Ik koop het nu zelf via www.emlacreme.nl
Ben het helemaal met jou eens..!!! Heb 1 helft van mn rug laten doen vorig jaar… MN EERSTE REACTIE WAS: GODNONDEJUH!! Heb erg afgezien en ik hoefde maar 2.5 uur .. k wil er ook binnekort weer 1 maar schijt in mn broek voor de pijn.. Dus ook ik d8, dat de creme maybe een optie zou kunnen zijn? maargoed ben zelf ook nog aan het informeren …
Snap ook btw niet, dat er mensen zijn die het niet zeer vinden doen:S ondanks iedereen een andere pijn grens heeft.. Dat iemand durft te zeggen: voelde helemaal niks! Uhm,. SURE!
succes!
Waardeloos verdovingscreme, wij hadden ooit hele “ goede” uit Amerika (gebruik zelf nooit creme) en het werkt mja, ze vertellen je er niet bij dat eerst op de plek waar je het wilt krassen ze je eerst je huid open met een magnum naald zonder inkt wat al niet lekker voelt, daarna smeren, ok, dan voel je het minder maar je word er wel een dag of 2 dagen erna ziek van omdat het niet natural is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?