Tatoeeren met verdovingscreme

  • Erik

    Emla creme werd bij mij ook in het ziekenhuis gebruikt bij het verwisselen van het infuus.

    Ik koop het nu zelf via www.emlacreme.nl

  • isabella

    ik heb zelf ook tattoo´s laten zetten met emla en vrienden van mij ook,niks mis mee ze zitten er al jaren mooi op.

    ik koop ook zelf de emla zalf en het is ook op recept te krijgen via je huisarts.

    neem dan wel de 30 gr tube het moet er dik op anders doet het niks!

  • Ik

    Jongens die creme heb je niet nodig gewoon gaan liggen en knallen met die banaan. Vroeger hadden ze ook geen verdovingscreme.

    Neem dan een henna tattoo ofzo…

  • Micky

    Ben het helemaal met jou eens..!!! Heb 1 helft van mn rug laten doen vorig jaar… MN EERSTE REACTIE WAS: GODNONDEJUH!! :( Heb erg afgezien en ik hoefde maar 2.5 uur :S.. k wil er ook binnekort weer 1 maar schijt in mn broek voor de pijn.. Dus ook ik d8, dat de creme maybe een optie zou kunnen zijn? maargoed ben zelf ook nog aan het informeren ;)

    Snap ook btw niet, dat er mensen zijn die het niet zeer vinden doen:S ondanks iedereen een andere pijn grens heeft.. Dat iemand durft te zeggen: voelde helemaal niks! Uhm,. SURE!

    succes!

  • Resto

    Waardeloos verdovingscreme, wij hadden ooit hele “ goede” uit Amerika (gebruik zelf nooit creme) en het werkt mja, ze vertellen je er niet bij dat eerst op de plek waar je het wilt krassen ze je eerst je huid open met een magnum naald zonder inkt wat al niet lekker voelt, daarna smeren, ok, dan voel je het minder maar je word er wel een dag of 2 dagen erna ziek van omdat het niet natural is.

  • peter

    halve fles wodka, je bloed wel als een rund maar je voelt bijna nix.

  • (}( Kitty ){)

    peter Schreef:

    ——————————————————-

    > halve fles wodka, je bloed wel als een rund maar

    > je voelt bijna nix.

    Heb je dat advies zelf al eens uitgeprobeerd? Ik wel en kan je dus vertellen dat die wodka NIET verdoofd… ;)

  • peter

    Kitty, bij mij werkte het goed. Het gebied rond mijn vinger nagels was bijzonder pijnlijk en na een paar flinke neuten was het uit te houden:)-D

  • (}( Kitty ){)

    Echt? Bij mij dus echt niet he, kan normaal wel wat hebben, maar heb toen echt 3 uur met kramp in mijn tenen gezeten, zeg… Doe het dus ook echt nooit meer! :D

  • peter

    Ik heb gister mijn oksels laten doen pffff ik heb een kater en pijn:)-D