Tatoo uitgelopen?

• k.s

als je je handtekening onder het formulier hebt staan d naverzorgings instructies en een papier gekregen heb van de risicos dan heb je gewoon pech denk ik,ik hoor wel vaker over uitloop op voeten en enkels,soms kan de tattoeerder er niets aandoen ,ik zou maar gewoon akoord gaan met het uitbreiden van,,, om het te camoufleren,wegtrekken doet het toch niet

• azzar001

Wat een onzin,..

Dus omdat je een papiertje ondertekend heb je als klant gelijk geen enkel recht meer??

Mooi ga ik ook doen met mn klanten,..zet voortaan in mn offerete dat als ze getekend hebben,ze geen enkel recht meer hebben,..:D:D:D

Daar trapt toch niemand in,…dat mag van de wet niet eens.

Je bent klant en betaald om een goed product te krijgen(een mooie tattoo).

Nu is er blijkbaar iets misgegaan waardoor deze te diep gezet is en blijkbaar gaat uitlopen.

De gene die de Tattoo gezet heeft,heeft zijn/haar werk niet goed gedaan,immers waren de naalden niet te diep afgesteld was er niets aan de hand.

Dus is het niet meer dan normaal dat je schadeloos gesteld wordt door bv je geld terug te krijgen.

Schadevergoeding vind ik te ver gaan want je ben er wel zelf naar binnen gestapt met je volle verstand,…

• ***american-x-tattoo***

Nee het is niet zo dat als je het formulier hebt ondertekend, dat je vogelvrij bent als klant.

Daarnaast als een tattoo uitloopt kan dit idd de schuld van de artiest zijn, maar het kan ook de schuld van de klant zijn.

Als een artiest “on the tip” lijnt dan kan er ipc alleen iets fout gaan als de machine verkeert is afgesteld, dan kan de naald alleen door verkeerde afstelling te diep in de huid gaan.

Als een artiest “of the tip” lijnt, puur op gevoel, kan het ook de fout van hem zijn, door te diep te lijnen, maar in deze afstelling kan het ook zo zijn dat als een klant erg onrustig is en veel plotselinge bewegingen maakt, ja dan kan het ook zo zijn dat er wel eens iets kan uitlopen. We zijn immers allemaal menselijk.

Dus er spelen vele factoren mee waardoor iets kan uitlopen.

En een klant zal niet snel of zelfs nooit toegeven dat hij of zijn erg onrustig was en dat de kans dan erg groot is, de schuld bij de klant zelf ligt.

Dat houd ook in, dat je nog steeds vrijwillig een tattoo laat aanbrengen door de desbestreffende artiest en hier teken je ook voor.

• roel schouten

uitlopen van lijnen kan ook gebeuren door te veel beweegen de eerste dagen van een past gezet tattoo ,als de tattoo te diep is gezet zie je dat meteen .

• Rebel

Ringmaster Schreef:

——————————————————-

> Hallowaa.

>

> Ik had al aangegeven dat ik eigenlijk geen tijd en

> geen zin meer heb in dit soort fora

blijf dan is een keer weg ;)

• inktjunkie

en daar heb je 3 maanden voor moeten nadenken ???

geweldig

• Mel

Ik heb vorige week een tattoo op de bovenkant van mijn schouder gezet en die is ook uitgelopen.

Ik ben al terug gegaan en hij zei tegen me dat het door het bewegen komt en dat ik hem moet laten genezen en daarna laten laseren:S

• ***american-x-tattoo***

Hallo

Bij welke shop ben jij geweest als ik vragen mag. Want dit is gewoon absurd en te gek voor woorden.

Kijk het kan idd voor komen dat een klant beweegt, maar hier moet je als artiest rekening mee houden.

Ka je eventueel een duidelijk foto plaatsen of mailen, ik wil het wel zien als het kan en meerdere met mij denk ik.

Ga ook vooral naar een andere goede studio en laat je daar voorlichten, wat de mogelijkheden zijn en laat het niet door dezelfde opknappen die het heb gezet, misschien niet verstandig, na je avontuur daar.

• k.s

dus ,laat je een tattoo op je voet zetten en moet je maar een paar dagen niet meer lopen ,wat ik versta onder bewegen ,wat een klats man,gewoon te diep gezet op een dunne huid.

ks

• mel

haai ik heb maar tattoo bij de bodyflair in rotterdam laten zetten.

ik wil er best een foto bijzetten weet alleen niet hoe dus als iemand het kan uitleggen komt hij eraan.

bij mij is hij niet zo erg uitgelopen zoals dat meisje van die voet maar ik heb 2 namen en de eerste is wel mooi gebleven en bij de tweede zijn een paar letters gewoon heel lelijk zoor het uit lopen en ik ben er echt niet blij mee.

ook is de eerste naam veel dunner gezet..