Tatoo uitgelopen?

• ***american-x-tattoo***

Hallo Klaas.

Ik zeg niet dat het een vrijwaarding is om een slechte tattoo te zetten.

Wat ik er mee bedoel is dat je zoals jij zegt je lichamelijke condite aan geeft en daarnaast de artiest toestemming om jou te tattooeren. Dus het is geen vrijwaardig voor een slechte tattoo zoals jij aan geeft.

• ***Ringmaster***

Hallowaa.

Ik had al aangegeven dat ik eigenlijk geen tijd en geen zin meer heb in dit soort fora, juist vanwege dit soort misverstanden.

In je vorige post zeg je zelf dat de klant een formulier getekend zou moeten hebben waar in hij/zij toestemming geeft om een tatoeage te laten zetten. Door jouw manier van schrijven (en dat is geen kritiek hoor) lijkt het er op dat de klant daarmee afstand doet van z'n recht op een goede tatoeage, en ik heb alleen maar aangegeven dat dat niet het geval is.

Ik heb verder geen zin in doelloze discussies, want het valt me op dat “anoniem” niks meer van zich laat horen, en dat er gelijk weer gespeculeerd wordt over het feit dat het misschien wel in de winkel van tattoo bob is gebeurd en wordt er gelijk een potje “tattoo bob dissen” van gemaakt.

Ik heb helemaal geen zin en tijd om hier tattoo bob te gaan verdedigen (dat kan hij waarschijnlijk zelf beter), maar ik vind het wel weer typisch iets van dit forum: iemand plaatst anoniem een bericht over iets (een in zijn ogen mislukte tattoo in dit geval), en gelijk wordt er weer driftig gespeculeerd over wat er fout gegaan is, en wie die fouten gemaakt zou moeten hebben. IK heb nog geen foto van die tatoeage gezien, dus voorlopig hebben we alleen het woord van de poster maar dat de tatoeage mislukt is.

Groetjes, Klaus.

• No.pain

Geen foto, geen tattoo.

Dus ook geen uitgelopen inkt/kleurstof.

bullshit walks pictures talks zal ik maar zeggen.

dank u wel

• Gerry

nou ja eerlijk is eerlijk

het is ook niet echt simpel om hier ff een foto te plaatsen

het is nou niet zo als op een hoop forums

effe op bladeren klikken en er staat een foto bij je bericht

dat zou hier toch wel handig zijn

• No.pain

Maar bijna iedereen heeft wel een photobucket of iets gelijkends.

Daar bij je foto staat dan altijd een webadres.

Copy en paiste dat adres en post dat adres als link.

dan opend als een lezer op die link klikt een nieuw venster

En dat kost de webbeheerder/site eigenaar geen bandbreedte.

volgens mij kan je ook op de button gelijkend op 2 bergjes en een zonnetje klikken

om daar de url in te voeren. En die url moet je wel zelf copyeren uit bv je eigen photobucket.

Bij vragen of opmerkingen gewoon aan de bel trekken.

mvg

No.pain die eigenlijk nu wel erg geintereseerd raakt in een foto.

• Gerry

meneer Pain

ik snap wel dat je via via via ergens een foto kunt laten zien

maar op een site over tattoo"s waar alles draaid om plaatjes

daar zou je toch bij je vraag of je verhaaltje gewoon op een

simpele manier effe een foto moeten kunnen zetten

…………………………………………………………………………………….

op de button gelijkend op 2 bergjes en een zonnetje klikken

om daar de url in te voeren. En die url moet je wel zelf copyeren uit bv je eigen photobucket

………………………………………………………………………………………………….

het is goed bedoeld wat jij er over schrijft maar als men het al begrijpt dan heeft het overgrote deel daar toch allemaal geen zin in

op de meeste forums is het bladeren openen en verzenden KLAAR

ik snap echt niet waarom dat hier niet kan ??? echt niet

gr G

• No.pain

“op de meeste forums is het bladeren openen en verzenden KLAAR ”

Dit is ook geen forum die wat je wenst, wat betreft bladeren en uploaden ,ondersteund.

Dit is een prikbord systeem.En het zal hoogstwaarschijnlijk het zoek en post systeem niet ondersteunen.

Ik wil me niet bemoeien met beheerderzaken, maar volgens mij is wat ik post nu wel aardig in de richting van hoe dit board werkt.

Misschien kan de beheerder wel instellingen aanpassen dat het wel mogenlijk is, maar vergeet niet dat alles ook tijd en aandacht vraagt, en een prikbord ansich relatief simpel en onbeheerd kan worden gelaten. En even snel een forum en een leuke site in elkaar zetten zonder bugs doe je ook niet 1.2.3 .

Oja, niks meneer of zo, gewoon Marco is meer dan genoeg.

• Gerry

marco dat meneer was maar een grapje

misschien kan het ook allemaal niet ?

maar wat ik eigelijk probeer te zeggen is

dat het juist voor dit prikbord wel handig zou zijn met zoveel vragen van..laat ff een fototje zien..zet er ff een foto op..dat gaat maar door.

dus dit wetende zou het wel handig zijn als je gewoon tik tik een foto kon plaatsen

gewoon omdat het alleen maar over tattoo"s en plaatjes gaat

dit was ongeveer wat ik bedoelde voor de rest niks

fijne avond nog of als je het pas morge leest fijne dag

gr Gerry

• Tattoo freak.

Ik heb het een beetje gelezen allemaal maar we dwalen een beetje af.

Anoniem stelde een vraag en dat heeft ze nog niet gekregen.

Maar wat ik zou doen als ik jou was Anoniem is: M'n geld terug vragen als het mogelijk is, en een kleine vergoeding omdat de artiest z'n werk niet goed heeft gedaan. Dat laatste zal wel moeilijk worden want je weet vantevoren dat het jou eigen keuze was, en die risico wilde jij ook nemen. De tattooartiest is ook maar een mens. Ik trek geen partij, ik bekijk het gewoon van beide kanten. Dus wat ik zou doen is: Geld terug vragen, en de tattoo ergens anders uit laten breiden. Maar niet meer door dezelfde artiest. Want wie zegt dat het de tweede keer wel goed gaat. Uitgelopen lijnen zullen nooit verdwijnen, ze zullen na een lange tijd wel iets wegtrekken, maar helemaal verdwijnen kan je wel vergeten. Als de hele tattoo uitgelopen is dan heeft ie waarschijnlijk de naalden te diep afgesteld. Een foto is idd makkelijker om te zien hoe het eruit ziet.

Maar suc6 igg.

Tattoo freak.

• tattoo freak

Allemaal leuk elkaar beschuldigen.Maar op je voeten getatoeëerd.Hoe heb je hem de eerste week verzorgd???

Lekker sokken aan,strakke schoenen?

De tatoeëerder krijgt altijd de schuld,van te diep geprikt.Maar als je op een nieuwe tattoo schurende strakke kleding draagt ,kan dit ook gebeuren.