nou dan blijf je daar toch fijn? maar zet wel eerst ff je goede bril op want met de reactie van Ruud is niets mis!
Beste Sjef H,
Ik neem aan dat het gaat om het volgende deel uit zijn tekst:
waar de hygiene waarschijnlijk slechter is
Ten eerste is het zijn mening en ten tweede is die mening ( reactie ) niet verkeerd.
Maar dat is mijn mening dus nu niet meteen weer komen dat ik Limbo's in discrediet breng.
Daarbij wil ik je nog ff de uitleg geven van het woord “waarschijnlijk” , namelijk het volgende:
waar·schijn·lijk1 (bn.)
1 zeer goed mogelijk => denkelijk, presumptief, zeker; <=> onwaarschijnlijk
waar·schijn·lijk2 (bw.)
1 zoals men mag veronderstellen, naar verwachting => als de voortekenen niet bedriegen, dat zal wel, het heeft er veel van weg dat…, naar het zich laat aanzien
En dan gaat het vooral om deel twee van de betekenis van “waarschijnlijk”.
Hopelijk maakt dat het al wat meer helder.
Gegroet.
ik citeer:
En jahoor, het is weer zover.
Wat prettig dat iedereen hier altijd zo aardig tegen elkaar is.
Er wordt een vraag door Sandra gestelt en Ruud geeft hier gewoon antwoord op.
Waarom voelen mensen zich dan meteen benadeeld / aangesproken / op hun teentjes getrapt???
Ruud en moonlampje, ga zo door!
Gelukkig is de prikpagina van piercings een stuk gezelliger dan dit.
Daar word je tenminste geholpen
dat zijn volgens mij 2 verschillende dingen die je hier zegt.
ik was er namelijk niet van uit gegaan dat je Ruud zijn reacties met die van mij over 1 kam wilde scheren…(in je 2e stukje)
maar goed dat zal dan ook wel weer aan mij liggen…
Dit stukje over jullie:
"Er wordt een vraag door Sandra gestelt en Ruud geeft hier gewoon antwoord op.
Waarom voelen mensen zich dan meteen benadeeld / aangesproken / op hun teentjes getrapt???
Ruud en moonlampje, ga zo door!"
was juist heel positief bedoelt omdat jullie echt antwoord gaven op de vraag,
maar ja, als je anders wilt oordelen, whatever
Sandra
1.Je hebt een computer….2.Je gaat naar google 3.tikt in: tattoo zwemmen
voila…
NIET zwemmen dus!!!
Infectiegevaar, het is een open (schaaf)wondje
De eerste week zorgvuldig schoonhouden en verzorgen dus.
Ik weet niet welk formaat je wilt zetten en waar.
Maar als je gaat zwemmen, doe je dit waarschijnlijk maar één keer, een pijnlijke ervaring rijker. Zeker als je de zee in gaat (zout + open wondje..AUW!!)
Met een dikke kans op een onsteking van je tattoo.
Die daar niet mooier van wordt.
Met het oog op nazorg, sluit ik mij aan. Wacht lekker tot je terug bent.
RIVM wil onderzoek gif in tatoeages
AMSTERDAM - Er moet worden onderzocht of inkt in tatoeages net als in Duitsland giftige stoffen bevat. Dat vindt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), meldt de NOS donderdag.
Het RIVM wijst erop dat nooit onderzoek is gedaan naar de langetermijneffecten van tatoeages.
Uit een Duits onderzoek zou blijken dat in bijna alle zwarte inkt die voor tatoeages wordt gebruik kankerverwekkende stoffen zitten. Het gaat onder meer om PAK's, die ook in uitlaatgassen zitten en cellen beschadigen.
“Vroeger hadden alleen zeelieden een tatoeage. Het was een beetje een grijs gebied van outlaws die weinig op hadden met regeltjes. Maar nu is het zetten van een tatoeage gemeengoed geworden en moet de consument ervan uit kunnen gaan dat het veilig is”, zegt risicobeoordelaar bij het RIVM Paul Janssen tegen de NOS.
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit vond vorig jaar bij een controle in de helft van de onderzochte tatoeage-inkt verboden stoffen. De NVWA zou nog niet de apparatuur hebben om de PAK's op te sporen die in Duitsland zijn gevonden. Daar wordt nu aan gewerkt
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?