tattoo en zwemmen?

• Moonlampje

nee, maar je moet ook geen zaken erbij halen die er nooit bij geweest zijn…

• Tattoo Ron

moonlampje heeft zeker een punt, alleen kun je ze niet allemaal over een kam scheren want er zijn er menigeen die het stukken beter en schoner te werk gaan dan NL studio's….maar wat Sjef bedoelt met conventies begrijp ik helemaal, dit is hetzelfde verhaal enkel omgedraaid.

• erik

wat hij bedoeld is, als je n tat laat zetten door een buitenlandse artiest op een conventie, je dan óok naar hem af moet reizen voor evt. bijwerken?

dát is begrijpend lezen, lijkt me..

• antoinet

goede keus!

wacht lekker met je tattoo tot de vakantie voorbij is,en dan maak je er toch een dagje uit van om je tattoo telaten zetten?

en wat ook belangrijk is,zoek een goede shop uit!!

succes!!

• Moonlampje

ja dat snapte ik heel goed, maar dat was niet waar het om draaide…

• erik

..maar dat is wel wat hij vroeg.

• Moonlampje

het ging om de vraag van sandra… die het helemaal niet over een conventie gehad heeft…

• erik

maar is t dat teveel moeite om op een andere vraag te antwoorden?

of moet hij daar speciaal een ander topic voor aanmaken, zodat alles prefect aangehaakt kan worden?

of als je t antwoord niet weet, doe dan niet alsof.

• Moonlampje

whatever. als jij denkt dat ik het antwoord niet weet dan is dat jouw pakkie aan en niet het mijne (lees het draadje dan maar eens terug, dat antwoord valt ook in meerdere dingen toe te passen)

maar ik blijf van mening dat die vraag er niet toe doet in dit draardje omdat dat absoluut niet aan de orde was.

• Lotte

En jahoor, het is weer zover.

Wat prettig dat iedereen hier altijd zo aardig tegen elkaar is.

Er wordt een vraag door Sandra gestelt en Ruud geeft hier gewoon antwoord op.

Waarom voelen mensen zich dan meteen benadeeld / aangesproken / op hun teentjes getrapt???

Ruud en moonlampje, ga zo door!

Gelukkig is de prikpagina van piercings een stuk gezelliger dan dit.

Daar word je tenminste geholpen