tattoo en zwemmen?

• sandra

hoi

ik kan morgen eindelijk een tattoo laten zetten net boven mijn borts op onze vakantie .

we vertrekken morgen kan daar en tattoo dus laten zetten

nu is er alleen plaats morgen maar we willen ook graag zwemmen

mag dat eigenlijk of wat kan er gebeuren als ik met tattoo ga zwemmen?

en als het niet mag kan je dan iets erop doen zodat je gewoon kan gaan?

voor ene tattookenner misschien een domme vraag maar dit wordt mijn eerste tattoo en is een wens die er al 6 jaar is

alvast bedankt

• ~~~~LIMBO RUUD~~~~®

Je kunt de eerste tijd niet zwemmen met een net gezette tattoo (tijd weet ik ook zo ff niet), maar waarom in een vreemde shop en een vreemd land (waar de hygiene waarschijnlijk slechter is.

Wacht tot je terug in eigen land bent, en laat ze dan zetten.

Je hebt nu al 6 jaar de wens, zal het toch ook niet op 'n week aankomen.

groet Ruud

• antoinet

een tattoo moet eerst genezen voor je er mee mag zwemmen!

het is ten slotte wel een wond(je)!

dus kans op infectie als je gaat zwemmen!!

in al het zwemwater zitten bacterien!

dus niet zwemmen voor je tattoo genezen is!!

• sandra

bedankt voor de info

ik ga een lang weekeinde weg in eigen land maar hier is er nergens geen tattoostudio in de buurt dus wilde ik er gebruik van maken dat er een zat vlak bij ons hotel

maar dan zoek ik wel verder want vakantie zonder zwemmen gaat niet he

• Sjef H

Limbo Ruud, als je er geen verstand van hebt kun je beter niets schrijven !!!

Net zoals in nederland moet je ook in het buitenland goed kijken of er schoon gewerkt wordt. Als dit zo is dan is het niet minder veilig dan nederland !!!

Je brengt met dit ongefundeerde gekakel niet alleen alle tattoeerders maar ook limburgers in discrediet!

Antoinet heeft inmiddels de vraag over ht zwemmen wel weten te beantwoorden.

Sjef

Limburger in Portugal !

• Moonlampje

en wat nou als sandra terug is in nederland en ze krijgt dan problemen met haar tattoo? zou jij dan nog WEER ff terug gaan naar het land waar je hem hebt laten zetten? nee he? dacht ik ook niet…

dus met andere woorden Sandra kan inderdaad gewoon beter even wachten en hier in nederland een artiest uitzoeken, die weet dan precies wat er gebeurd is met zetten en kan daar altijd op inspringen als er eventueel wat fout gaat.

• Moonlampje

ik lees nu net dat sandra wel in nederland blijft, maar de strekking van het verhaal blijft het zelfde

• Sjef H

Dus volgens ons “moonlampje” horen er geen buitenlandse artiesten op een tattooconventie thuis !!! Of moeten die allemaal in nederland blijven wonen nadat ze een tattoo gezet hebben?

• Moonlampje

wie heeft het nou over een tattoo conventie gehad?

volgens mij ging het hier over je laten tattooeren in het buitenland, wat uiteindelijk ook nog niet eens aan de orde was.

mja. ik snap het wel… lezen is moeilijk natuurlijk…

• Sjef H

Moonlampje moet jou alles voorgekauwd worden? Probeer zelf eens voor de afwisseling begrijpend lezen ipv jezelf belachelijk te maken!!!