tattoo bob katendrecht

  • kimmie1978

    Is deze nou echt goed,ik ga morgen een tattoo laten zetten en woon in eindhoven,maar wil dus naar tattoo bob,omdat mijn broer en schoonzus hem daar ook hebben laten zetten.En op je onderrug is dat nou echt pijnlijk?Of valt het wel mee?

  • wendy van w.

    Ik heb een tattoo op mijn onderrug en ik vond die best pijnlijk. Pijnlijker dan die op mijn borst en enkel. Maar pijn verschilt per persoon hoor. Een vriendin van mij heeft er ook 1 op haar onderrug en die vond het niet zo heel erg pijnlijk. Heel veel succes morgen ;)

  • Tattoo Ron

    Je woont in eindhoven ( waar een van nederlands betere artiest zit ) en dan ga je naar Rotterdam…..tja

  • *****americanx*****

    idd Ron, wat een mens bezielt om naar tattoo bob te gaan voor een tattoo.

  • Rebe!

    Haha en is dat toevallig een gast artiest die daar zit?

    Over Katendrecht niks kwaad te spreken hoor, zijn oudste zoon kan echt goed tattoëren.

  • Jay

    Bob op Katendrecht heeft last van het feit dat broer “Bob” op de Pleinweg ook een tattoo zaak heeft.

    Bob op Kaat is niet verkeerd.

  • dpoekeo

    Die mensen bezielt hetzelfde als een bezoekje aan jou AmericanX. Lekker verkassen en je prijzen verdubbelen…..centen incasseren. De weinige mensen die je hier wel kennen zijn er niet rouwig om dat je bent vertrokken….

  • Tattoo Ron

    klopt ik maakte ook de vergissing met die kwee op de pleinweg….over z'n broer heb ik verder geen verkeerde dingen gezien…z'n zoons weet ik verder niet, maar nietemin blijft in mijn ogen eindhoven toch de betere optie…maar da's een persoonlijke mening.

    Suc6.

  • Rebe!

    Zijn oudste zoon is uber in grote stukken en freehand, coverups. Heeft al vele prijzen gewonnen

  • popeye

    slijmballen! waar kan ik GOED werk van hun/hem terugzien?