tattoo bob katendrecht

• zada

Leuk dat jullie zón fijne conversatie hebben ik had wel gelijk over die broodnijd dat zie je wel aan de discussie die hier gevoerd wordt ,Hoe dan ook ik blijf erbij als iemand aan de ene kant tattoos erop zet en aan de andere kant van zijn studio er net zo leuk weer afhaald is hij wat mij betreft geen artiest met hart voor zijn vak ,maar gewoon een zakkenvuller ,En ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag waar die zijn prijzen heeft gewonnen ?

• 3steps

Misschien in de pannekoek straat waar je gewoon net als iedereen een beker kunt kopen.

Ach die bekers stellen gewoon niks voor.

Het gaat om meer dingen dan een beker.

Blijf gewoon jezelf dat is veel meer waard,dus niet naast je schoenen gaan lopen zoals zo velen in die stad. ( eigenlijk het hele land ).

zada schreef:

>

>En ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag

> waar die zijn prijzen heeft gewonnen ?

• Rebe!

Lees jij de posts eigenlijk wel?????????????????

De discussie gaat helemaal niet over die vent op de pleinweg DIE OOK TATTOO WEG LASERT MAAR HET GAAT OVER DE BOB OP KATENDRECHT DIE NIET LASERT!!!!

Dus of die vent op de pleinweg nu wel of geen prijzen heeft dat doet er helemaal niet toe.

En als ik jou nog moet uitleggen waar Michael prijzen heeft gewonnen dat zegt voor mij al genoeg, dat je totaal niet weet waar je het over hebt.

• erik

tijd voor n slotje?

• Rebe!

ja

• Giorgio

Ik quote niemand bijzonder,…..het was algemeen bedoeld,…….No hard feelings:D:D:

• Giorgio

lol

• zada

wat nou slotje ? dat maak jij niet uit dat doet de webmaster ik kom hier voor mijn mening uit en ik spreek uit ervaring .En die verwijzing naar de pannekoek straat geeft weer eens weer dat het hier om broodnijd gaat die jongen die daar zit heeft veel prijzen gewonnen op veel conventies en dat kunnen die vrinden van jou niet zeggen .Die lopen net als jij te bluffen op dit guestbook .

• Giorgio

Nog meer lol:D:D:D

• Lotte

Wat me op valt op dit hele forum is dat iedereen zo aardig is tegen elkaar.

het verbaast me dat er sowieso nog mensen zijn die hier vragen stellen, want het is niet zo dat je een objecties en serieus antwoord kan krijgen.

Wat een kutzooi, en jullie zij profs?

dan hoeft het voor mij niet…