tattoo bob katendrecht

• Rebe!

Jaloers jochie?

Heeft niks met slijmen te maken aangezien ik daar al jaren niet geweest ben en ook niks probeer te krijgen, dus we noemen het een compliment.

Misschien dat jij niet vaak complimentjes krijgt en als ik je reactie lees verbaasd me dat helemaal niks

• zada

wat is dit voor discussie ? Broodnijd ?iedereen weet toch dat als je een tattooshop tesamen met tattoo verwijderen hebt ,je alleen voor de poen aan het werk bent ! en kan me niet herinneren dat tattoo Bob geen van de twee ooit een prijs ergens hebben gewonnen.

als dat zo is laat hem dan hier op het forum zien ,maar ik denk dat het echt niet zo is want je ziet die lui nooit nergens alleen in hun tattoo biznisje met de overbekende witte jassen aan .Inderdaad Eindhoven is een betere optie daar zit een shop met volbloed artiesten die ook vaak op conventies en shows te zien zijn

• Rebe!

hahaha hoor deze expert dan, de “tattoo bob” die ook tattoo verwijderen doet die zit op de pleinweg wij hebben het over de bob op katendrecht en dat zijn oudste zoon goed kan tattoëren.

Als je ergens over mee wilt praten moet je wel weten waar je het over hebt ;)

• TattoozZz

Precies.

• Giorgio

Hoor iedereen nou,……Er is maar 1 BOB (door de rechter bepaalt!!)….die op Katendrecht.

Die andere kneus is zn witte jassie (die met laserverwijdering) heet Bodyflair en zit idd op de pleinweg.

Wat ik wel met sommige eens ben is dat als je goede shops in de buurt hebt zitten waarom dan helemaal naar Rdam,….als er iets met je tat. is (bv bijkleuren ofzo) moet je weer helemaal naar Rdam…

Maar goed iedereen moet zelf weten wat die doet…!

• TattoozZz

Als je iemand quote, quote dan de goeie.

• mike

ze heten allebei geen Bob..

katendrecht heet Aad Moelker en op de pleinweg Wim Moelker…

Tattoo Bob was degene die ze 30 jaar geleden het vak heeft geleerd !!!!!

over huiswerk doen gesproken

• Rebe!

Nog zo'n bijdehand, hebben we het hier over de persoon die er staat? Nee we hebben het over de zaak tattoo bob en over zijn oudste zoon Michael, overigens is ze artiest naam dus wel tattoo bob en daar draait het om

• mike

tuurlijk michael is een echte artiest en ralph gaat dezelfde kant op…

“Nog zo'n bijdehand, hebben we het hier over de persoon die er staat? Nee we hebben het over de zaak tattoo bob en over zijn oudste zoon Michael, overigens is ze artiest naam dus wel tattoo bob en daar draait het om”

ben je altijd zo negatief tegen andere mensen die iets willen zeggen wat je mischien niet weet …..

wilde alleen ff melden dat jullie allemaal ernaast zaten en dat de discussie die word gevoerd nergens op slaat , omdat de een naar tattoo bob gaat en de andere naar tattoo truus , ligt aan je persoonlijke dingetje's waar je je op je gemak voelt..

heb een aantal tat's van diverse shop's in rotterdam en voor mij persoonlijk was de ontvangst en werkwijze van Tattoo West het beste..

greeeeeeeeetz ikke

• Rebe!

haha ok, dus je bedoelde het niet zo, had je niet over huiswerk doen gesproken op het einde moeten zetten ;)

Ralph vind ik minder en ook altijd irritant in de zaak, altijd overdreven aandacht trekken, michael vind ik wel weer heel chill, hij heeft een cover op me arm gezet echt