Mijn tattoo van Bodyflair.

• Dirk

Hoi,

Ik ben niet blond hoor….hahahaha

Ik heb me laten prikken Door : Bodyflair….:-(((

Door Tattoo Simon in den haag .Deze bestaat niet meer

en door Bodyart studio Den haag En de artiest heet Eric..

hieronder nogmaals een link voor de foto's van mij laatste.

www.tattooshow.nl/showtime/view/Dirk.html#comm

• dirk

Hoi,

Ik ben niet blond hoor….hahahaha

Ik heb me laten prikken Door : Bodyflair….((

Door Tattoo Simon in den haag .Deze bestaat niet meer

en door Bodyart studio Den haag En de artiest heet Eric..

hieronder nogmaals een link voor de foto's van mij laatste.

www.tattooshow.nl/showtime/view/Dirk.html#comm

• Harmpje

Als het je niets uit maakt dan zou ik even naar het noorden rijden voor hem te laten bijwerken. Daar zetten ze pas echte tattoo art.

http://www.goddesshydradesign.nl/fotos1.htm

• BarongLinda

Hé Dirk,

heb doorgeklikt naar de site waar jij je tattoos showt, heb mezelf ingeschreven maar wacht nog op een bevestigingsmail.

Hoe kan ik je vinden daar? Mijn “nick” is daar dezelfde als hier;-)

Groetjes, Linda

• Dennis

Enkele jaren geleden heb ik ook een tattoo laten plaatsen door toendertijd nog Tattoo Bob (nu Bodyflair). Deze man heeft geen liefde voor het vak en de cultuur, het is een pure geldprikker.

Buiten de slechte kwaliteit van de tattoos ben ik ook niet te spreken over de beleefdheid van de persoon. Het geld (toen een paar honderd gulden) werd achteloos op een bureau gesmeten en met zuchten en steunen werd het plaatje op mijn arm gekwakt.

Gelukkig ben ik door deze ervaring een stuk wijzer geworden en ga ik niet zomaar naar de eerste de beste artiest (een naam die hij niet mag dragen).

Het is een goede maar ook dure les geweest om naar Bodyflair te gaan.

Dennis

• Danny

Beste Naomi,

Die kerel van bodyflair is echt ruk! Zelfs een simpele naam kan hij nog niet zetten!

Alle lijntjes zijn scheef en niet overal even dik. De kleur zit er niet goed in. De letters staan niet op dezelfde hoogte. De details van het lettertype kloppen niet en zo kan ik nog wel even doorgaan. Hij heeft mij een kaartje meegegeven om hem bij te laten werken,maar die gast komt niet meer met een naald bij mij in de buurt!!

Ik laat hem in Brunssum bijwerken bij “The hand of God”,hier ging ik normaal ook,maar was die dag toevallig in Rotterdam en Bob was vol,dus zodoende kwam ik bij deze prutser terecht. Hij pronkt met dat hij al 37 jaar ervaring heeft,maar als je het na die tijd nog steeds niet kunt moet je ermee kappen!! Je tattoo moet je de eerste 2 weken insmeren met Vaseline of uierzalf,dit voorkomt korstjes. Als deze korstjes eraf vallen kan er een dof plekje in je tattoo ontstaan.

Ik hoop dat je niet meer terug gaat naar deze prutser en dat mijn info je wat verder heeft geholpen.

Succes Danny.

• chantal

hey jong wij denken er ook zo over word lid van de hyve anti bodyflair via de link thierry gulikers.

• chantal

stop deze prutser word lid van de hyve anti bodyflair via de link thierry gulikers

• mark

hoi,

heb hem begin mei 2012 gezien in Las Vegas, werkt onder de naam Quince in een dure studio met prijzen tot wel 3x zo hoog als op de pleinweg.

Ik herkende hem aan de scarification “”Bodyflair“” op zijn linker arm, even gespierd als voorheen.

Verder was hij onherkenbaar, kale kop en de plastische chirurg aldaar heeft hem 10-15 jaar jonger gemaakt.

de berichten hierboven trek ik gezien het feit dat hij daar werkt in twijfel.

MVG Mark

• frankie

je reageert dan ook op berichten die 3 tot 5 jaar oud zijn , heeft geen enkele waarde meer.