Mijn tattoo van Bodyflair.

• Dirk

Hoi,

Ik dacht dat hij je had laten betalen voor bijkleuren..

Ik heb geen ervaring met tattoo shops in apeldoorn, Ik kom zelf uit den haag en daar zitten ook een aantal hele goeie.

gr.Dirk

• Dirk

Beste Barong,

Ik was vergeten te vermelden dat er op deze tattoo ook lidteken weefsel zit.

• Dirk

hoi tat2granny,

Ik weet er alles van ik heb nog een behoorlijke op mij kuit zitten en beze deed lang nietzoveel zeer als op mijn arm.

hier de link naar mijn tat2……

http://www.tattooshow.nl/showtime/view/Dirk.html#comm

Gr. Dirk

• Tim

Tattoomania is gewoon super. Ik heb tattoos laten zetten bij Dragon Tattoo (ook niet de minste) en 2x Hanky Panky (zijn de meningen over verdeeld ;-) ) maar Tattoo Mania staat voor mij met stip bovenaan! Zowel Gerrit als Richard zetten mooi werk neer en sfeertje is goed daar. En heeeel belangrijk, erg schoon en hygienisch.

Ook qua afwerken en service, zonder bijkomende kosten bijwerken mocht dat noodzakelijk zijn.

Hij is trouwens verhuisd, ik heb zijn nieuwe shop nog niet gezien maar schijnt erg mooi te zijn. Adres vind je op tattoomania.nl

Groetjes, Tim

• BarongLinda

Hai Dirk,

over een tattoo over littekenweefsel zetten, daar heb ik geen ervaring mee…

Hoop dat de tat iig het beoogde effect heeft gegeven!

Groetjes; Linda

• BarongLinda

Trouwens Naomi,

weet je nu inmiddels wat je gaat doen? Ga je terug naar bodyflair? (Niet terug gaan omdat je al betaalt hebt voor de 2de keer kleuren hoor!)Of ga je toch naar een andere artiest? Ik zou na dit commentaar naar een ander gaan. Ik hoop evengoed dat je tat er mooi uitziet en mooit uitblijft zien!

Ik heb zelf bij beide tattoos iedere dag 's-ochtends gedoucht, goed afspoelen en de plek van de tattoo droogdeppen met een schone handdoek. Daarna dun ingesmeerd met calendulan van vsm. Dat is homeopatisch en verkrijgbaar over de toonbank bij iedere drogist. Ik heb er zelf goede ervaringen mee. (wie wil mag me tegenspreken:-))

Als ik het te droog vond anvoelen of vond trekken dan vroeg ik of mijn vriend mijn rug (waar mijn 2de tat zit) wilde afsoppen met een schone washand met een sopje van lauwwarm water en unicura-zeep. Weer deppen met een schone handdoek en dan weer een nieuw, dun laagje calendulan. Tis mooi genezen en had weinig tot geen last van korstjes. Ik deed het washandritueel soms 2 á 3 keer per dag. In ieder geval voor het slapen gaan en dan een schoon katoenen t-shirt aan. Anders kleeft de calendulan zo aan de lakens;-)..maar das bij jou niet van toepassing denk ik. Succes met deze tat, laat je nog even weten hoe het afloopt?!

Groetjes, BarongLinda

• Bertje Brickhouse

De naam alleen al !!!!

• erik

idd, de naam doet al érg commercieel aan

• Dirk

Hoi linda ,

Ik heb de tgattoo niet OVER lidteken weefsel laten zetten maar het lidteken weefsel is ondstaan DOOR Het zetten van de tattoo.

Groet Dirk

• BarongLinda

Hoi Dirk,

Lolol we gaan wel lekker zo he!?!

oke..je moet wel alles vertellen dan:-s…ik dacht echt te begrijpen dat je een tattoo over je litteken had laten zetten! Hé heb zeker een blonde dag;-)!

Maar evengoed is dat wel k*t zeg!

Las dat je uit Den Haag komt. Ik kom er ook vandaag maar woon alweer 8 jaar in Amsterdam. Mijn eerste tat heb ik bij Frenkey's laten zetten. Door de goede man zelf. Prima shop was mijn ervaring.

De tweede door Simeon van Eternal Tattoos hier in Mokum.

Door wie heb jij je allemaal laten prikken?! Toevallig ook door artiesten uit Den Haag?!

Greetz, Linda