Mijn tattoo van Bodyflair.

• Naomi

Hoi allemaal,

ik heb afgelopen dinsdag een tattoo laten zetten op mijn voet bij bodyflair..

Nu zat ik even te lezen op dit forum en ik kom heel erg veel negatieve reacties tegen over deze shop? Ik ben hier een beetje van geschrokken dus ik heb een aantal vragen….

Ik heb het advies gekregen het helemaal droog te houden. Tot nu toe (6 dagen later) ziet het er nog erg mooi uit en heb ik er totaal geen last van…Is het wel goed dat ik hem droog moet houden? (De tattoo zelf voelt wat hart maar je ziet geen korst ofzo en eromheen is het niet rood)

Over 8 weken moet ik hem bij laten kleuren, zou dit eventueel ook bij een andere shop kunnen? Of valt er niet veel meer te verpesten aan een tattoo als hij alleen nog maar bijgekleurd hoeft te worden? Heb namelijk ook al voor het bijkleuren betaald….

Sorry voor het lange verhaal haha hoop op reacties.

p.s. Ik zou graag nog een tattoo op mijn onderrug willen laten zetten is dit pijnlijker dan op de voet of is dit vergelijkbaar?

Groetjes Naomi!

• henry

Beste naomi,

Idd veel negatief over bodyflair,ik ben ook niet weg van hem.

Hij is echt een broodprikker,geen bodyartist.je ziet hem ook nergens in den landen

op conventies etc.En ik moet zeggen hij maakt ook niet zo n mooi werk.

Voor een body suit of een groot stuk kun je beter verder zoeken

Afijn die van jou zit er al,en ook wel mooi waarschijnlijk.

Ik zelf hou mijn tats ook altijd droog,alleen als hij gaat trekken wil ik hem nog wel eens dun insmeren,smeren is niet erg,als je het maar dun en niet te vaak doet.het beste is calendulan of heeeell weinig en dun uierzalf.maar ook hier gaan veel verhalen over.

Goed wassen met lauw water is altijd een pre,dus niet schrobben met washand etc maar gewoon lekker inwassen met bijv unicura ongeparfumeerde gel etc. en dan zachtjes dfeppen met handdoek.ik doe dit zelf een dag of 5 lang.

verder niet eraan plukken etc,als het goed is hoef je niet eens terug om bij te kleuren.raar dat hij dat nu al zegt!!.

Maar goed veel plezier ermee,greetz Henry

• Dirk

Hoi,

IDD Bodyflair is niet echt een goede shop.

Ik hb daar 3 jaar geleden een kleine tribal laten zetten en het zwart is een beetje uit gevoeid buiten de lijnen.

Ook Deed het zetten van deze tattoo erg veel pijn en bloede het heel erg(Nu heb me laten vertellen dat dit een haakje of en braamje aan de naald geweest kan zijn).

Ook wilde hij me gaan tatooeren met en naald die al in de machine zat en heb hem er toen op gewezen dat hij deze eerst moest vervangen..

Ik ben dus een ontevrede klant en mij ziet hij nooit meer terug….

Heb je extra betaald voor het bijkleuren?????

• Dirk

Beste Naomi,

Pijn is een groot begrip .

Maar ik kan je alleen vertellen waar veel vlees zit is het zetten van een tattoo minder pijnlijk dan op een plek waar minder vlees zit..

gr.Dirk

• Tattoo Ron

Bij Bodyflair geldt maar 1 ding en dat is….$$$$$$$$$$

• BarongLinda

Even tussendoor, heeft niets met Naomi topic te maken;

Beste Dirk; Met jouw uitspraak ben ik het niet eens. Pijn is een relatief ding en voor iedereen verschillend. Ik heb een tattoo van een ram op mijn dijbeen (zit daar goed in het vlees:-)) maar daar was het net zo'n rotgevoel, dan wel niet méér dan de tattoo op mijn rug. En die is gezet over mijn ruggegraat én net op beide kanten op mijn schouderbladen. En dat vond ik veel minder vervelend…

Begrijp me niet verkeerd; no offence hoor, maar pijn is wel een persoonlijk begrip…

Met vriendelijke groetjes; Barong Linda

• Naomi

Ja, toen we klaar waren zei hij dat ik over 8 weken terug moest komen om het bij te laten kleuren. toen ik vroeg of ik daar nog voor moest betalen zei hij dat dat al bij de prijs in zat.

Mijn volgende tattoo laat ik denk ik toch maar ergens anders zetten, heb gehoord dat Tattoo mania erg goed is in apeldoorn (waar ik ook woon)

• henry

Naomi,

idd tattoo mania is zeeeeerrr goed,een graag geziene gast op conventies en maakt mooi strak en steriel werk.Doe dat maar beter als die geldzoeker van bodyflair.

greetz Henry

• erik

tattoo maina idd erg goede dingen over gehoord.

en idd, pijn is relatief; mn zwager en ik hebben n tat op dezelfde plek, bij hem deed t zetten zeer en ik vond t wel n prettig gevoel, hehe. ook beiden dezelfde artiest.

• ta2granny

hoi Dirk..vindt je t erg als ik t wat pijn betreft niet met je eens ben?Knijp voor de gein maar es met je nagels in je elleboogbotje of knie…..valt wel mee he,die pijn….doe hetzelfde nou es in je binnendij of onder je arm,waar zacht vlees zit….ik hoor van mn klanten altijd dat zacht vlees/vet veel pijnlijker is en om heel eerlijk te zijn vond ik dat zelf ook.

maar pijn is ook nog eens anders voor iedereen…..toen ik een collega op zn kuit tattooeerde kon hij me wel wurgen,maar toen dat bij mij gebeurde vond ik t alles meevallen….grappig he,dat iedereen zo zn eigen pijnbeleving heeft…vriendelijke groet..ta2granny