proefkonijnen

• Sitting Bull

ga maar lekker door hoor tattoomom je moet toch op de een of andere manier aan je vlieg uren komen, ik ben al proefkonijn en hij gaat met elke sessie vooruit, laat ze maar ….

• Johan

Hallo Forum,

Ook ik ben bezig het te leren..en natuurlijk heb je mensen nodig die je mag/ kan tattooeren omdat je gewoon de ervaring moet opdoen. Je moet dan wel eerlijk zeggen dat je leerling bent uiteraard. Maar ik durf wel de foto's te laten zien hoor….

http://brisbane.instantsites.nl/servlet/com.cubicinternational.site.manager.ShowPreviewIndPage?customerID=airbrush/isite

Wel even op tattoos klikken…….je mag ook mijn andere dingen bekijken natuurlijk..

Uiteraard is er nog veel wat beter moet worden..dat is logisch.

En je moet wel je beperking weten daarom doe ik nog alleen Chinese tekens , wat letters en tribals.Ik werk nu 1 dag per week in een shop en wil graag meer doen en verschillende werkwijze ervaren en zien. Ik zou graag in bv Amsterdam nog een dag in een shop wat doen. Misschien is er nog een shop die er wat in ziet en een plekje voor me hebt.Ik heb mijn eigen spullen.

Groetjes, Johan 0612730326