proefkonijnen

• tattoomom

ik doe mn best en zal zekerniet iemand gaan verkutten en ga ook echt niet opmensen oefenen die er voor betalen als ik niet kan tattooeren…en zet alleen als ik zeker ben van het ontwerp…ben lang genoeg bezig om er nu mn omkosten uit te halen dus dat is wat ik vraag…bevalt het jeniet kijk je lekker verder toch..ik moet verder komen.en als iemand me daar bij helpt door proefkonijn te zijn hij bedankt en ik bedankt..goed toch..maar je eens druk om dingen die echt belangrijk zijn in het leven….niks beter te doen ofzo..ik heb het recht te oefenen en een adv te zetten…is het niet iets voor jouw jammer dan kijk je verder en laat mij in mn waarde en klaat degene die wel vertouwen hebben lekker reageren!

• tattoomom

ja dat is toch het zelfde..ik moet ook leren..en heb wel kansen om in en shop te gaan werken maar dat kan ik niet combineren met mn thuis situatie….en het is te ver weg…en wil me kids zeker niet verwaarlozen dus werk ik savonds als iedereeen op bed ligt..heb mega duur en goed aparaat staan..heb ik me krom voor gewerkt en gespaart..krijg les van een prof. en die vind me zeker goed genoeg om geld voor tevragen en vind dat ik te goedkoop doe voor het werk wat ik lever..dus zeik maar een end weg mijkrijg je niet klein!

erik schreef:

>

> ik leer voor automonteur, en ik ga mensen die in de garage

> komen ook niet precies uitleggen hoe je remblokken moet

> vervangen.

> is op zich best zelf thuis te doen, maar dan ga ik mn eigen

> boterham weggeven.

• popeye

tuurlijk, je doet maar

• erik

wil je van de negatieve reacties af? zet dan eens wat werk online, en wie je leermeester is; als je werk echt zo goed is als je zegt, zul je van iedereen (wat dat betreft) verontschuldigingen krijgen.

zoals je die ad zet, klinkt t zó onbetrouwbaar, stel je voor dat ik op internet n oproepje zet: wiens auto mag ik repareren? ik leer t autovak wel, maar ik klus thuis. tegen n kleine vergoeding fiks ik je auto!

zou jij je auto bij zo iemand langsbrengen? kan levensgevaarlijk zijn.

een verkutte tattoo blijft ook je hele leven.

• ~~~~LIMBO RUUD~~~~®

Goed voorbeeld Erik

• erik

danku

• tattoomom

ja je hebt gelijk. heb er wel bij staan mail voor meer info..en ik heb wel foto's maar heleboel zijn niet zomooi gelukt…en zou niet weten hoe ik dat hier op moet gaan zetten…en at betreft mn leraar..die wil niet met naam op internet..maar goed..d8 o leuke site kan hier wel ff oproepje neer zetten vandaar..maar zoveel shit had ik er niet achter verw8..maar goed..sommige hebben blijkbaar niksbeters te doen..

hey thanks for the support!.erik schreef:

>

> wil je van de negatieve reacties af? zet dan eens wat werk

> online, en wie je leermeester is; als je werk echt zo goed is

> als je zegt, zul je van iedereen (wat dat betreft)

> verontschuldigingen krijgen.

> zoals je die ad zet, klinkt t zó onbetrouwbaar, stel je voor

> dat ik op internet n oproepje zet: wiens auto mag ik

> repareren? ik leer t autovak wel, maar ik klus thuis. tegen n

> kleine vergoeding fiks ik je auto!

> zou jij je auto bij zo iemand langsbrengen? kan

> levensgevaarlijk zijn.

> een verkutte tattoo blijft ook je hele leven.

• ~~~~LIMBO RUUD~~~~®

Met programma's als photobucket kun je je foto's hier posten, en mocht dat zelfs niet lukken zijn er altijd wel mensen die je daarbij willen helpen, of ze via hun account voor je willen uploaden.

Kwestie van vragen.

• erik

zoek iemand die simpele websites bouwt, via google kun je wel gratis hosts met weinig of geen reclame vinden, en n .cjb.net adres maken is ook gratis.

desnoods n cu2 ofzo, fotos op internet zetten is écht niet moeilijk.

ben wel benieuwd waarom je leermeester niet met naam op dit forum genoemd wil worden?

• rocky

Er zijn meer leermeesters die hier niet met naam genoemd willen worden, als je dit wereldje een beetje kent kun je zelf bedenken waarom…………..