......het overdragen van Kennis,......

• Oka

Beste Wake,

Je hebt (in mijn ogen) een ware waarheid aangegeven,….quote; “De echte grote koks hebben zelfs bij verschillende restaurants gewerkt al waar zij de techniek van ”hun“ chefs aan leerden en deze dan later combineerden met andere technieken en zodoende ”hun eigen“ techniek hebben ontwikkeld.” unquote,….

Ik beaamde dat door het verhaal van de rij Instructeur als illustratie aan te geven. Leuk zou zijn, als we dieper in de materie zouden kunnen en mogen gaan,……

Wake!,….jou ook wil ik bedanken voor je interesante reactie, en ik hoop dat ik je in geen enkele vorm of manier heb beledigd want dat was niet mijn bedoeling en als dat toch onbedoelt gebeurt is, wil ik hierbij mijn excusses bieden!,…..

• ToeTagTattoo

maak je niet gek… geel blijkt schagrijnig te maken… ;) dat is hier zo

• Oka

Beste ToeTagTattoo,

……Één Tattoo Artiest! (Voor mij?!,… een Kunstenaar!,…. en een goeie ook!!),…… één Kok!,……één Piercer!,……..In mijn ogen allemaal Artiesten!!,…..

Ik vond het leuk maar ook zeer interresant om (al was het helaas te kort) met jullie over deze topic te mogen Brainstormen.

ToeTagTattoo,…..You got Skills man!!!,…..echt! en dit meen ik zeer oprecht,…… ik wil jou ook bedanken voor al je reactie's,….ik vondt het erg leuk en ik kon zien dat je het toch een interresante topic vondt,….toch?,…..ik hoop dat ik je in geen enkele vorm of manier heb beledigd want dat was niet mijn bedoeling en als dat toch onbedoelt gebeurt is, wil ik hierbij mijn excusses bieden!,…..

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

Zelfs als je me beledigt zou hebben (wat niet het geval is), zou ik dat toch nooit laten merken. Daar ben ik te “groot” voor.

Succes met al datgene wat je in je leven wilt bereiken, en misschien zien we je naam over een paar jaar wel in een tattoo-magazine voorbijkomen. Als tatoeëerder of als getatoeëerde.

Groetjes, Klaus.