ontstoken tattoo

• jimmy

toetag zijn tattoos zijn beter dan zijn mondwerk, gedraag je toch man en zie niet alles als een aanval. wijsneus

• ToeTagTattoo

was niet zo erg bedoeld als het lijkt… wijsneus lijkte me niet zo'n erg word om te zeggen ;) no hard feelings

• ralph

Ik heb zelf nog nooit gehoord dat studio's met pleisterspray tattoo's afdekken. Gebeurd dit vaker?

• ***** Ringmaster *****

Als het aan de GGD en het LCHV ligt wordt dat één van de manieren om een tatoeage “mee naar huis te geven”. Diezelfde GGD heeft ook uitgerekend dat die pleisterspray er vanzelf afvalt na 72 uur! Goed hé?

Groetjes, Klaus.

• ralph

Hmmm, ja ik ben der geen expert in maar ik weet dat voor schaafwonden het altijd werd afgeraden te gebruiken omdat dat de zuurstoftoevoer verminderd (en ik weet ook niet of die rotzooi dan in je huid blijft zitten). Ben zelf meer voorstander van het huishoudfolie en dan zelf goed verzorgen. Maar ik werk ook niet bij de GGD.

Ik weet niet of er tattooeerders dit lezen, maar ik zou hun visie daarop wel eens willen weten (en kan ik die pleisterspray weigeren als ik gewoon folie wil (ik mag dinsdag namelijk weer)).

ben benieuwd op jullie reacties

• ToeTagTattoo

gewoon weigeren ja. ik zal dat spul echt nooit op iemand gebruiken. de huid moet bloeden zolang ze dat wil doen! je mag een tattoo niet dichtstoppen. de lichaam moet kwijt kunenn wat die kwijt wil. Ik snap niet wie de ggd aan zo een onzin komt… ongeloofelijk.

• Marjan

De tattoo is ook wel goed gezet want k kreeg pas gedonder met een week of 2 ik heb verkeerd na behandeld en er te vaak aangezeten.. Dat van de pleisterspray vond ik ook raar alleen die man vertelde dat de folie niet meer mocht van de ggd. Ik heb inmiddels een zalfje van de dr gekregen er waren weer 2 bulten bij gekomen maar niet op de tattoo zelf.. Zalf helpt nog niet heb ik t idee.. Kutsooi!

• Marjan

De tattoo is ook wel goed gezet want k kreeg pas gedonder met een week of 2 ik heb verkeerd na behandeld en er te vaak aangezeten.. Dat van de pleisterspray vond ik ook raar alleen die man vertelde dat de folie niet meer mocht van de ggd. Ik heb inmiddels een zalfje van de dr gekregen er waren weer 2 bulten bij gekomen maar niet op de tattoo zelf.. Zalf helpt nog niet heb ik t idee.. Kutsooi!

• mill

hallo ..

Ik heb een tattoo gezet op me pols maar hij staat er nu al een maand op .

ik heb er meerderen maar deze is met kleur .

Dat ik hem had gezet was die super mooi maar nu is die echt lelijk .

er zitten allemaal blaasjes bultjes onder mijn huid en niet om mijn tatoo heen maar gewoon er onder ..

Het jeukt Ontzetten .

Weet Iemand wat ik moet doen

groetjesss

milla

• (}( Kitty ){)

Je kan beter een nieuw bericht openen in plaats van reageren op een topic van 4 jaar oud… ;)

Waar smeer je mee en hoe lang heb je gesmeerd? Was je het wel voor je het opnieuw insmeert?In de zon gezeten? Sauna/zwembad geweest?