Mogelijkheid ander soort forum ?

• Lotje

Lachen dit . :D:D:D:D:D grotere onzin bestaat er niet.

• Gerrit

OOooooh …en dit was ik vergeten Lotje !!!!!

• Lotje

:D:D:D wat een lelijke man . :D:D:D:D

• Tattooz

hahahahahaha geweldig dit

• Tattooz

Zilvere sik ;) Staat je goed hoor, jonkie ! :D

• Gerrit

Heb gelezen dat je ook in Assen was…………waarom heb ik je niet gezien/gesproken ?

Of was ik weer te druk om te praten ? !!! ;)

• Cheyenne

Hai allemaal,

Lees met veeeeeel plezier en intresse dit forum.

Het is een no bullshit( adviezen ZONDER kadoverpakking) forum.

De tattooartiesten zijn gewoon recht door zee en als je daar niet tegen kunt dan moet je hier maar niet meer komen……

Remember, zachte heelmeesters maken stinkende wonden…..wil je dan een slechte tattoo omdat het advies mild was????

Mannen ( en vrouwen) tattooeerders, GA ZO DOOR!!!!!!!!!

groetjes…..

• *****americanx*****

He bierbuikje ben je de boel weer aan he topnaaien hahhaha.

Dat meisje kan er ook niks aan doen dat ze nog maar 16 jr is en ja die grijze sik begin ik ok al last van te krijgen.

Gr Martin

• ToeTagTattoo

als dat de manier is om je stil te krijgen lotje, dan hoop ik dat iedereen hier een sport van maakt want jij komt inderdaad als een 15 jaarige over en bent superannoying!

forumbezoekers zo als jij moet ik dus echt niet op een tattooforum hebben, je hebt er namelijk tot nu toe nog niet een topic gesnapt in dat je hebt gepost en ik wil zeker niet in een fatsoenlijke discussie tussen kollegas jouw komentaar tussen zien… dat gelül van jouw is echt niet te overzien…

• Tattooz

Nee, ben uiteindelijk niet gegaan. Ik kom van Brielle en was toch een te lange rit uiteindelijk. Amersfoort kom ik even gedag zeggen. Bij RiffRaff heb ik nog even staan kwijlen toen je bezig was, op zondag.