Mogelijkheid ander soort forum ?

• Lotje

Nee joh je zie dat verkeerd. En begin nu weer niet gelijk te schelden . Want schapen bleren …… Je kan toch een link hier plaatsen ? Waarom alleen onder de tattoo-eerders? Mogen wij je werk niet zien dan? . Je kan dat hier toch ook uitwisselen onder elkaar. ?En een link plaatsen is naar mijn inzicht wel goed , zie een ander je werk gelijk . En je maak reclame voor je shop….

• Lotje

ik ook . Je geloof mij zeker niet. Zit dikwijls genoeg naar tatoo plaatjes en alles te kijken . Wil nog meer tatoo,s . Dus gewone mensen mogen in jouw ogen niks vragen . ???????? Héeeeee. je moet klanten zien te winnen man. …….Zo kaats je ze af.

• Tattooz

Je moet goed lezen wat er bedoeld word, jij loopt als een kip zonder kop te schreeuwen.

Het gaat om een algemeen forum. Waar een gedeelte is voor iedereen en een openbaar ?! gedeelte voor tattooeerders om samen dingen te delen en een gesloten gedeelte voor tattooeerders om bijv tattoo technische dingen te bespreken.

• wakeboard

snap jij dan echt niet wat ze bedoelen lotje ???

Zij willen een forum/appart gedeelte waar ze als collegas onder elkaar eens rustig over technieken, regelgeving, etc kunnen lullen zonder dat ze gestoord worden door ‘klanten, leken, tattooliefhebbers kortom iedereen die niet prof met tattooeren bezig is’ zodat het geen heen en weer gescheld wordt tss klanten/bezoekers en pro's. En zodat er geen kippen beginnen mee te kakelen die er niks vanaf kennen

Allez zo zie ik het toch

• ToeTagTattoo

dankje gerrit… maar het ziet niet zo uit als of diet hier kan ontstaan… maar ik zal niet pessimistisch zijn,

oh was ik all! jammer dan…

• Lotje

Kom jij uit Belgenland????? :D:D

• Gerrit

1 ding is zeker…..als er een nieuw forum komt……geef dan “Lotje” maar een lollie en een Fanta en opzouten met die grote muil.

• Tattooz

Amen.

• ToeTagTattoo

JA jajajajajjaa!

• Lotje

Heeeeeee….. grote man

Wat ben JIJ voor iemand. Ik scheld niet of wat . Geef soms reactie . Ik weet niet wie je bent . Maar zoals jij dit nu schrijf , sorry ben je een vent van niks. Heb je een shop???? Als ik jou was zou ik maar wat vriendelijker overkomen. …..Of je ben nog een heel jong broekie , die net in het leven staat. Nog veel leren zo te zien .

Vertel nou eerst maar eens wat voor grote mond , ik het over heb . Waarover in godsnaam .Als ik iets wil weten vraag ik wat , of geef wel eens reactie nou…….Vertel op.

Val wel eensop als ik wat schrijf op jou , dat ik naderhand geen reactie meer van je krijg. Mensen die de grote broek willen halen in mijn ogen . …..

heeeee, fijne dag .

Groetjes .