Mogelijkheid ander soort forum ?

• *****americanx*****

Waarom iets veranderen dat goed bezocht wordt en waarop volop geschreven wordt.

Dit prikbord is prima en als je alles goed leest en je hebt de instellingen juist staan kan je altijd onder het bericht reageren waarop je wilt reageren.

Ook werkt de zoekt functie prima, ja als die niet gebruikt wordt door de mensen jammer dan, dan kunnen ze soms idd wel eens een vervelend antwoord krijgen.

Misschien dat het van de zoekfunctie op de opening pagina van het forum gezet kan worden zodat mensen dat lezen als ze het forum openen.

Maar ik zou niks veranderen het werkt prima toch.

Gr Martin

• Tattooz

Lotje, tattooeer jij ?

• Markus

het kan duizend keer beter dan dit… ik snap niet waroom het ooit is gewisselt van een goed php forum naar deze gele babbelpot zonder system…

• Lotje

nee moet dat dan . Waar slaat dat op? . Ik lees en als ik een vraag heb . wil ik fatsoenlijk wat kunnen (lees goed)kunnen vragen . Maar zoals je het bericht van Corina zag . Die vraag gewoon iets en door tattoo-eerders krijg ze gewoon een zucht en een gaap. . Dat vind ik zoalzo niet proffesioneel. Laten we eerlijk zijn .

• Lotje

lees het bericht boven dan enkele malen , misschien begrijp je dan wat er staat. Sorry .

• Gerrit

Het wordt tijd dat er een fatsoenlijk (uitziend) forum komt wat het visitekaartje wordt van de tattooartiesten.

Hoe het allemaal moet gaan werken weet ik niet en heb er ook geen verstand van.

Zit regelmatig op een amerikaans forum met diverse artiesten zonder gescheld en haat en nijd.

Je kan foto's van je werk plaatsen en daar ideeen over uitwisselen maar ook kritiek krijgen (dat zal wel een probleem worden hier)

Je kan vragen van (toekomstige) klanten beantwoorden, je kan je hobby's bespreken en laten zien etc.

Agenda wanneer en waar wat te doen is.

Je flash laten zien.

Je schetsen laten zien en dan serieus met anderen wat te doen met kleuren.

Etc. etc.

Ik zit op dat forum omdat ik er een boel van kan leren en omdat het geweldig is met (bekende) artiesten ideeen uit te wisselen.

Als zoiets hier ook zou kunnen zou je mij hier regelmatig kunnen vinden !!!

Succes Gerrit / TattooMania

• Lotje

kan hier toch ook ?. Zet een link weg dan . Wil wel wat zien van je .

• Tattooz

Je moet dus niet alleen reageren op het gedeelte over de reacties, ik geef dus ook aan dat er een feature voor ons tattooeerders zelf kan komen, zodat we met elkaar ook is wat dingen kunnen hebben. Fotos, Tekeningen weet ik veel wat.

Jij begint gelijk weer te bleren, zonder de juiste strekking ervan te begrijpen.

• Tattooz

Precies !

• Tattooz

Staat onder ze naam, Tattoo Mania. Zoek maar ff op Tattoo.startpagina.nl, dan kan wel is ‘even’ zien wat hij doet …

Ohja nog iets, dat jij tevreden bent met dit forum is omdat jij er voor de rest eigelijk geen hol mee te maken heb. Hier zitten mensen die graag andere mensen willen helpen en ook is met elkaar willen converseren over diverse dingen.