Vraagje

• Tattooz

Oke dan, vond het al vreemd.

• ToeTagTattoo

ik heb all maanden geleden een email naar de nbt gestuurt met een kritik over hun website en de vraag wat ik er eigenlijk voor mijn geld krijg want daar staat niks over op de website en dat ik dat toch heel jammer vind blablabla. ik heb er nooit iets teruggehoort… maakt ook niet uit want ik been er ook niet erg geinteressiert maar toch vind ik het raar. en ik maak nooit en vuist. ik regel mijn zaaken met feiten en daar hebben we genoeg van. All die manowar lyrics die in de laatste tijd te horen en lezen krijg over samen staan we sterk en vuist maken en zo lijkt me, of hypocrit (want tattoo artists kunnen elkaar niet uitstaan van wat ik tot zover in nederland heb begrepen), of de foute aanpak for zaaken die je beter heel rustig kunt bekijken om een oplossing voor te vinden… my $0,02

• ToeTagTattoo

wat ik van een organisatie verlang is een aktive inlichting voor mensen die ermee niks te maaken hebben en ervan niks af weten, namelijk ons klanten! Je meer een klant weet over hoe goed een tattoo er uit kan zien en wat er mogelijk is warop hij/zij moet leten en zo ver. dat moet er bekent zijn of tenminste makelijk te vinden zijn. Dat zal all heel veel veranderen. Een TV programma zo als op veronica is een goede staap naar voore maar dan moet het ook goed worden gedaan.

Als ik zie hoe een percer met een spuitbus een tong verdoofd voor dat die het gaat piercen een vervolgens de klant op zijn brommer wegrijd zonder dat er enkel inlichting erover was hoe hij zijn piercing moet verzorgen of dat de verdoving niet bepaalt helpt bij het brommer rijden (ik kan zo doorgaan). Niet dat deze mens die klant van tevoore heeft gevraagt of die allergisch op een verdooving reagierd ofdat überhaupt wil… blablabla dat hoef ik in ieder geval niet te zien. hoe kan dat?!

als ik geld an een vereniging geef wil ik uiterart zien dat er iets met mijn geld gedaan word en ook weten WAT er gedaan word. En organisatie kan organisierter vind ik. Ik kan nou heel lulig doen en een link van de duitse vereeniging plaatsen welke het in mijn oogen ook niet perfekt maar een heel groot stuk beter doen.

http://www.dot-ev.de/

misschien iets waat het waard is ff over te slaapen.

welterusten,

Markus