Vraagje

• Tattooz

Klopt, maar ik ben persoonlijk wel voorstander van dat iedereen zich aanmeld. Maar das mijn mening :)

• rene

Betreft nbt,Er zijn er maar weinig bij aangesloten.De reden is omdat het een dure stikker is om op je raam te plakken.Het lidmaadschap kost 200 per jaar en eenmailge inschrijving van 160.En wat heb je eraan?Een stikker op je raam.Ik denk bij de drukker om de hoek dat ik er daar wel wat meer van kan kopen.Dat is nou de reden dat de meeste hier niet op zitten te wachten.Betreft ideen bij de bond zijn te vergelijken met die van de ggd ,dus geen extra toevoeging.Want daar hoort in nederland een piercing of tattoo shop aan tevoldoen.Ook heb ik tot op heden niet veel kunnen merken over wat ze meer doen voor hun leden,ja ze aanraden op hun forum als iemand een vraag stelt.Ik hoop je zo voldoende te hebben ingelicht.

• Olaf

Ok dat wist ik niet….ik dacht dat dat een algemeen keurmerk was zodat je wist dat jij een goede te pakken had…

Bedankt!

• ToeTagTattoo

dat is wel de idee denk ik maar iedereen die betaalt mag daar 'n sticker hebben en er is zeker geen qualiteitscontrole… het beste blijft nog steets: portofolios bekijken en de beste kiezen…

• Tattooz

Als jij denkt dat de NBT uit de neus vreet en vrolijk met de GGD meelult dan heb je het fout.

• Tattooz

Portofolio bekijken is duidelijk een goed argument, enkel staat de NBT ook voor Hygiëne. Er zijn ook vergaderingen waar diverse punten worden besproken en waar actie ondernomen word zowaar nodig. Hoe groter de NBT word, hoe grotere kans er is om eindelijk een vuist te kunnen maken tegen alles wat er tegen de Tattoo Wereld is. Samen staan we sterk, en zijn zat goeie studios die nog geen lid zijn en waarvan ik dus hoop dat die dat wel worden.

• coolio

Eus is een van de grondleggers van de nederlandse tattooscene een benadigd artiest en hij werkt schoon en snel ook op vele conventies in binnen en buitenland te zien geweest kortom een aanrader ! en volgens mij ook een van de organiserende krachten achter de NBT , Respect !

• Tattooz

Ik heb geen kwaad woord over Eus gesproken, dus vanwaar jou reactie op mij?

• coolio

Nee dat heb je ook niet ,ik wil alleen even wat meer over Eus vertellen omdat ik hem ken en ik hem een goeie artiest vind.

• coolio

Vnd dat er meer mensen lid van Nbt moeten worden iets anders oprichten heeft geen enkel nut