Vraagje

• O-laf

Hey hallo iedereen,

sinds 2 jaar heb ik een tattoo op mijn borst en ik hoorde laatst iemand zeggen dat je een tattoo om de 3 jaar bij moet laten kleuren…? klopt dit?

Ook zou ik graag binnenkort weer een tattoo willen laten zetten.. gedeeltelijk op me schouderblad en gedeeltelijk op mijn arm…misschien aso maare kan iemand me vertellen hoeveel dat ongeveer gaat kosten.. dan weet ik hoelang ik nog door moet sparen..

Alvast bedankt..

O-laf

• Natasja

Ik denk dat je dat beter aan de shop kan vragen waar je je tattoo wil laten zetten, het ligt er namelijk aan hoe groot hij wordt en naar welke shop je gaat.

Dat van het inkleuren: Ik heb al bijna 9 jaar een tattoo en die heb ik nog nooit laten bijwerken omdat die er nog mooi uitziet, hij is wel wat vervaagd maar niet zo erg dat het nodig is om het in te kleuren.

Als jij vind dat het nodig is moet je het doen, niet omdat iemand heb gezegt dat dat na 3 jaar moet (is wel lekker makkelijk geld verdienen dan voor de tattooerder…)

Groetjes Natasja

• O-laf

Ok dankje wel….

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog niet een shop op het oog heb, ik hoor nou niet onwijs goede verhalen over shops waar ik woon…

Iemand een goede tip voor Zuid Holland dan?

• Tattooz

Waar woon je ?

• O-laf

Leiden….

• Tattooz

Tattoo Eus is een goeie !

• Olaf

Ok dankje wel…dan ga ik daar binnenkort een keer een kijkje nemen…

• Olaf

Ik zie trouwens dat deze niet bij de N.B.T. Nederland zit….zeg dat wat?

• Tattooz

Kan diverse redenen hebben, ben ik niet de juiste persoon voor om te oordelen.

Ik weet 1 ding zeker, hij levert schitterend werk.

• ToeTagTattoo

De grootste deel van de tattoo artists in nederland zijn daar niet lid maar dat heeft niks te zegen…