Wat vind je leuk om te doen ?

• ToeTagTattoo

Iike i said i like to push around colours and mixing in the tip and all so i enjoyed doing this fish a lot. not a finished piece.

and english today because i just had a massage and feel all relaxed, warm and fuzzy and cannot beat me to it.

• Gerrit

Is it the little brother from “ NEMO ” !!!??? Haha !!!

Simple but very clean !!!!

• *IREZUMI*

Die bulldog, zoiets is zeker leuk om te doen en al helemaal als je hem zo

voor mekaar krijgt, super !!

Er werd ergens in deze topic gezegd dat er ook eens af en toe een mop verteld

moet worden, ik heb nog een antieke maar wel lekker melig.

Komt een homo een tattooshop binnen gelopen en zegt tegen de tattoeerder ( die

ik maar ff BOB ga noemen want hij is o zo bekend van radio en tv !!, ha ha )

:: Bob !!, ik heb een vraag ik heb namelijk nogal een sportieve vriend en om hem te verassen wil ik een Ferrari op mijn pik getatoeeerd willen, da's geen probleem zegt BOB en zet hem een knalrode Ferrari op z'n pik.

De sessie is klaar en hij kijkt in het spiegel en zegt,: hij is echt te gek maar vind je niet dat het een beetje simpel is, er moet nog iets bij….. da's geen probleem zegt BOB ga maar liggen en begint weer ijverig te buzzen, na een uur zegt ie, hij is klaar kijk maar….. de klant kijkt in de spiegel en ziet dat BOB een tractor op z'n ballen heeft gezet!!, de klant zegt waarom in godsnaam een tractor, waarop BOB antwoord:

DEZE HEB JE NODIG ALS DE FERRARI VAST ZIT IN DE STRONT, OM HEM ER WEER UIT TE TREKKEN !!!!!!!!

Howdoe Irezumi…..

• *IREZUMI*

hoe moet ik dat doen, om hier een foto te plaatsen ?

ik heb al geprobeerd met kopieeren en plakken maar dat lukt niet.

Helaas ik ben niet zo'n computerknobbel……..

• *****americanx*****

Dit kan je doen door je foto eerst up te loaden naar zo een programma als dit

http://photobucket.com/

Je kan hier zo een neiuw accound aan maken en dan kan je zo foto's uploaden naar foto bucket en vervolgens krijg je onder de foto 3 linken staan en dan de onderste