Wat vind je leuk om te doen ?

• Gerrit

Ik heb een reactie gezet bij de ‘Topic…krabben’ waar ik loop te zeuren dat het alleen maar serieus gelul is op dit forum en dat ik vind dat het ook wel op een andere manier kan…….dus bij deze een vraag aan de artiesten op dit forum.

Wat vind je nou eigenlijk leuk om te doen qua stijl ??

Er zijn zoveel verschillende stijlen in dit vak waaronder er altijd een paar zijn waar je echt plezier aan beleefd.

Vind je het bv. leuk om ‘ Tribals’ te zetten of ‘ Realistisch’, ‘ Cartoons’ , ‘ Maori’ ,etc.

Kom op met die verhalen , meningen en leuke ervaringen !!!!!!!

Groeten Gerrit

• Gerrit

Mag ook in het Engels !!!!!!

Haha

• *****americanx*****

Ja mooie vraag Bierbuikje.

Ik vind alle stijlen eigenlijk wel leuk om te doen, muv realistisch zoals portretten of andere dingen vanaf een foto, hier ben ik nog niet aan toe en doe dit dus ook niet.

En omdat ik dus nog elke dag bij leer vind ik het leuk om alle stijlen te doen die zich aanbieden bij mij in de studio.

Ik heb dus geen favorite stijl om zo maar te zeggen.

Gr Martin

• Klaus Ringmaster

Mijn tatoeëerder is helemaal gek tatoeëren maar “old school” kan ‘m nog steeds een “strakke plasser bezorgen, vooral ’t werk van Vince Ray en (met een iets meer moderne insteek) Coop. Hij is niet zo gek op ”praten" op forums en zo, en op deze manier zal ie er niet meer onderuit kunnen om zelf ook nog op je vraag te antwoorden. :-)

Groetjes, Klaus.

• *IREZUMI*

Heeyz Gerrit,

Je hebt gelijk dit forum is ook bedoeld om ideen of meningen uit te delen, maar

genoeg daar over.

Zelf vind ik japanse stukken leuk om te zetten ken je lekker met veel kleur werken

en met schaduw op de achtergrond.

Schaduwen is weer relaxter om te doen, dat is niet zo'n zooitje als met kleuren.

New school is zeker vet om te doen, daar zit wel veel meer werk in dan je zou denken, maar dat hoef ik jouw natuurlijk niet uit te leggen, vooral met opdikken, de schaduw, en dan de hele regenboog die er overheen komt.

Mij maakt het eigenlijk niet uit, het ligt vooral aan de klant, als die relaxed

en prettig is om op te werken dan vind ik een tribal nog leuk om te doen.

Je hebt dat wel eens heb je zo'n ontwerp die je nog wel gratis zou zetten

zo graag wil je dat ontwerp zetten, zit je van te voren te denken dat ga ik zo doen

en zus ga ik zo doen, en als je dan gaat beginnen heb je een klant die niet kan

ontspannen en niet stil zit, begint te puffen na een half uur, om het kwartier gaat vragen of je nog niet klaar bent, je kent het zeker wel dan wordt het eindresultaat al niet zo als je zou willen.

Mijn favorieten zijn oa : Tom Renshaw, Luke atkinson, Darren stares, Nick baxter.

Ik heb zeker ook een paar nederlandse toppers maar daar ga ik niet over beginnen

want anders krijg je daar weer een reeks met reacties van andere die daar weer

anders over denken.

Zo genoeg geschreven, ga me omkleden want ik ga dadelijk met mijn guns buzzen.

Groeten van Ron. ( ik heb wel eens met jouw gesproken bij bianca in de studio, zij heeft bij mij het portret gezet van scarface )

HOWDOE……….

• Gerrit

ik vind het heerlijk om te kleuren en dan het liefst in de NewSkool style !!!

Idd. gaat veel tijd in zitten en verkeer gelukkig in de positie dat ik dit werk veel mag doen. Wat ik ook super vind is portretten !!!!

maar ja weet je wat het is als je dit iedere dag kan doen dan gaat dat op een gegeven moment allemaal vanzelf en dat is natuurlijk met iedere stijl zo.

Wat ik het allerbelangrijkste vind is om je eigen stijl te creeeren en dat verder uit te breiden.

het blijft eigenlijk allemaal mooi werk………op die fucking Tribals na dan…..mijn mening.

• george madblack

inderdaad Gerrit ….fucking tribals en ze zijn ook zo origineel he met de plaats daarvan pff maar gelukig zijn er ook mensen met smaak en inderdaad zoals Klaus al zei, krijg ik nog steeds een warm gevoel bij oldskool en doe het het liefst. Gelukkig heb ik m'n eigen onderbenen nog want hier in Ridderkerk is het nogal saai qua kleurwerk …op een enkeling na, hoewel het nu steeds meer freestyle werk wordt. Dus er is nog hoop en m'n eigen style is tussen graffiti, cartoons en oldskool.

mvg george madblack

• ToeTagTattoo

ik doe heel graag organische en biomechanische stukken. Mijn eigenen planten en beestjes creëren, bloemen takken, noem maar op. Alles wat dynamisch verwerkt kan worden. Ik vind het het belangrijkste, dat een tattoo de licham steunt en anatomisch meespeelt met de beweging in niet als een plakplaatje er op zit. Of dan in kleur of in zwart en grijs maakt mij niet uit. zwaart en grijs vind ik een mooi snel te werken medium, wat echt heel veel op waterverfen lijkt (Sumi-e) Tatoeeren in kleur is dan meer als werken met olieverf. gewoon leuk om te doen. Ik hou van alles waar ik veel detail in kan gooien. Tribals vind ik alleen maar werk maar het is ook niet makkelijk om een perfekt tribal te doen… ook een uitdaaging dus. maar liever niet :p

• ***** Intiem *****

Alles waar kleur in komt is hier welkom , triballs hoef ik niet zo erg te zetten en verdwijnd langzamer hand gelukkig ook.

En eigen ontwerpen van de klant zelf is leuk om te doen , daar dit altijd weer iets anders is.

M.v.g. Roelf .

Taal en tik fouten in deze mail onder voorbehoud.

• Red Hot Tattoos

Zwart grijs tattoos zijn mijn ding, het liefst zo heftig mogenlijk ( paul booth style, bob teryll). Verder eigelijk alles waar een uitdaging in zit.