Wat vind je leuk om te doen ?

• *IREZUMI*

Zo zie je maar dat ieder toch z'n eigen ding heeft wat ie graag doet.

Bij mij is het ook zo dat ik tribals hersendodend vind om te doen, maarja

de schoorsteen moet blijven roken dus tot de tijd dat ik me kan veroorloven

om alleen dat te zetten wat ik leuk vind zijn de tribals toch welkom.

• Gerrit

Gaat goed he !!!!!

Geen gezeik

Geen gescheld

Geen verwijten

Geen duits / engels

We leren het wel !!!

• george madblack

ja gerrit was het maar net als op het pics, jokes……… forum daar zie je dat gezeik niet.

mvg george madblack

• Gerrit

Nee inderdaad !!!

Daar is het gezellig en af en toe wordt er een hartig woordje gesproken.

Alleen al hetgene wat hier bovenaan staat is al getuige hoe het er hier aan toe gaat:

“Alleen heb ik nog 1 vraag kunnen we wat meer respect hebben voor elkaar?Antwoord is antwoord nederlands duits of engels”

Plaats eens een keer een leuke anekdote of van ijn part een mop ofzo………daar wordt het een stuk gezelliger van.

Of plaats foto's van wat je gemaakt hebt of heb laten zetten…..is ook leuk.

• ToeTagTattoo

Probeer hier fotos van je werk te plaatsen. dan krijg je ook gezijk want dan advertier je namelijk en daar raaken andere mensen in paniek van… ik kreeg all dingen te hooren omdat ik hier een link naar een deel van mijn site over het geneezen plaatste. maar die heelemaal los staat van de eigenlijke site. mag allemaal niet.

• george madblack

dat noemen ze zeker sluikreclame …. ach ja .. hoort er toch bij dat heeft die van de pleinweg uitgevonden . toen die vroeger veel bij chatherine zat op tv.. gelukkig is dat voorbij en mn braak neigingen ook…. lol

mvg george madblack

• Gerrit

Tsja JEZUS CHRISTUS…….dan weet ik het ook niet meer !!!

je ken toch wel een foto plaatsen van een tattoo die je gezet hebt om reacties te krijgen wat een ander er van vindt of hoe een ander het gedaan zou hebben.

Nou doel ik natuurlijk wel op de tattoeeerders op dit forum en niet op de meisjes van 14 die graag iets willen weten over een chinees lettertje !!!!

Ik probeer het gewoon !!!

Dit vind ik leuk om te doen (zie foto)

• Dombo

Dit vond ik leuk om gezet te krijgen:

Om reclame te voorkomen zal ik maar niet zeggen wie ze gezet en ontworpen heeft maar meer foto's van mij tattoos zijn te zien op http://www.harley-domboson.nl

• Gerrit

Ik heb mijn huiswerk gedaan dus ik weet dat het uit Utreg vandaan komt !!!

Mooi stukkie !!! Ik heb het over die olifant……da's meer in mijn stijl.

• ToeTagTattoo

I think it's pretty close to perfect. If i'd be to nitpick it, i would say that the left side of the face could have had a bit (tiny bit) more darkness to make it drop back a bit more, the gems of the crown should have either all closed or all opened Outlines but that is actually not a problem for the looks, just the only thing i can see. will survive time in great shape for sure. good work!