Sorry… dubbelpost.
Ik kan een heel eind met je meegaan, van die Audi versus Ford enzo… Aan de andere kant vind ik dat je een beetje generaliseert. Maar…je hebt zelf een kleine op komst, dus nu heb je nog tijd om veel te werken en te sparen…affijn, ik wil je hier over een jaar of wat graag nog eens over spreken
Of een artiest snel is of niet interesseert (lees: imponeert) mij totaal niet. Al doet ie er een eeuw over, als het resultaat maar goed is! Het hangt ook van het soort tatoeage af. Zonder af te doen aan de kwaliteiten van jouw tatoeerder, maar een tribalstuk dichtkachelen is niet te vergelijken met het zetten van een goed japans stuk met contouren en sumi, of het zetten van bv. realistisch stuk. Daarnaast, een tribalstuk zetten houdt een klant wel een uur of vier (of langer) vol, maar langer dan drie uur op dezelfde vierkante decimeter pielen op een portret wordt voor de klant aardig afzien. Natuurlijk zijn er bikkels, maar ik heb meerdere van deze bikkels rillend de studio zien verlaten, blij dat ze klaar waren. Wat heeft het bovendien voor zin om eerst vijf uur achtereen te tatoeeren om later nog weer twee uur bezig te zijn om bij te werken, terwijl twee sessies van drie uur een beter resultaat geven (heb je sowieso een uur winst)?
Met tatoeages is er gewoon marktwerking: dat selecte gezelschap van toptatoeerders KAN die prijzen vragen, want de klant is bereid die bedragen op tafel te leggen. Het is maar wat een gek ervoor geeft. Begrijp me niet verkeerd, van mij mogen ze…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?