Dennis Kooij

• (}( Kitty ){)

gedrtie Schreef:

——————————————————-

> schijnt ook nog een oplichter te zijn?????

Omdat?? Kan je deze uitspraak onderbouwen?

• mulls

Hihihi ja jaloers op de plassex seker.

• roel

sorry maar voor wat moeten ze jalours zijn op die klootzak dennis ik heb toen mijn zaak in griekenland gesloten alleen voor hem en ik stomme koe heb geloof in zijn kut praatjes na een week bij hem gewerk als eerste tattoo artist had ik het al gezien met hem en zijn gekke vader ,als ik zijn werk zie dan moet ik lachen ik heb nog nooit zo troep gezien en de klanten wat hij doet hebben allemaal een schade aan hun kop, wat idiooten zijn dat wat door hem een tattoo laten zetten., hij mag van mij aan het gas die zak heeft me veel gekost die klootzak hoop dat die kapot gaat.

• (}( Kitty ){)

Waarom kwaad zijn op een ander om een fout die je zelf hebt gemaakt?

• roel

Als je er niets van afweet wat zich afgespeeld dan moet je beter je mond houden .

• (}( Kitty ){)

roel Schreef:

——————————————————-

> Als je er niets van afweet wat zich afgespeeld dan

> moet je beter je mond houden .

Ik moet helemaal niks.

Als jij geen vragen of commentaar wil, moet je hier niks plaatsen! Je hebt zélf de fout gemaakt om met die prutser in zee te gaan, hij mag je dan voorgelogen hebben, maar uiteindelijk heb JIJ een verkeerde keuze gemaakt.

• mkv-rotterdam@live.nl

(}( Kitty ){) Schreef:

——————————————————-

> roel Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Als je er niets van afweet wat zich afgespeeld

> dan

> > moet je beter je mond houden .

>

> Ik moet helemaal niks.

>

> Als jij geen vragen of commentaar wil, moet je

> hier niks plaatsen! Je hebt zélf de fout gemaakt

> om met die prutser in zee te gaan, hij mag je dan

> voorgelogen hebben, maar uiteindelijk heb JIJ een

> verkeerde keuze gemaakt.

kitty kitty kitty beter hobby zoeken

• (}( Kitty ){)

Omdat? We leven in een vrij land, ik bepaal zelf wat ik doe en waar op reageer.

• roel

ik zat in het buitenland te ver weg om iets na te treken. en hoe kan je iets er over zeggen als je helemaal niets weet wat er toe zich heeft afgespeel en wat er gezegd is worden om mij terug naar nederland te halen.

• (}( Kitty ){)

Maakt het iets uit of ik precies weet hoe hij je overgehaald heeft? Jij bent in zijn praatjes getrapt zonder eerst goed uit te zoeken of je daar wel slim aan deed. En om alles te verkopen en achter te laten voor je zeker bent van je zaak, vind ik persoonlijk nogal dom.