haha, te erg waar moeten wij nou jaloers op zijn ?
Dennis doe de mensen een plezier , en verkoop je spullen laat je handen afkappen en verhuis heel ver weg… Kom op man hoe jij mensen aan het verminken bent. Kan echt niet. Dit heeft niets met jaloezie te maken, maar met de waarheid. Weet niet hoelang je bezig bent maar heb al je foto,s bekeken. En je ziet nergens verbetering in of ook maar iets dat je beter word.. Ik wil nog even erop wijzen" dit heeft niets met jaloezie te maken.. Maar ik baseer het op het gene dat ik zie, en wat ik zie, is kk lelijke verminking, echt me dochter van elf zet nog mooiere tattoo,s
Veel plezier met wat jedoet. Maar ook niet gaan lopen zeuren als er een aantal mensen voor je deur staan en om een oplossing vragen voor hun verminkingen. Met vriendelijke groet ko
vaak zijn klanten vrienden of familie en die denken dan iemand een plezier te doen .
niet beter weten en niet objectief zijn is het ergste wat er is ,een verminking is snel gemaakt kijk maar naar de foto´s.
dit is zo drama dat woorden tekort schieten,als de zgn artiest dan ook nog te horen krijgt van de mensen om zich heen ``o wat mooi ``dan gaan ze door met gepruts
en verminken .
hij denkt zelf dat alles wat hij zet heel mooi is ,ingrijpen is noodzakenlijk in dit soort gevallen !!
niet alle thuisprikkers zonder vergunning zijn slecht dus hier is geen sprake van jaloezie .
mensen willen alles goedkoop maar denk na en kijk goed ,goedkoop is in dit geval duurkoop.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?