Dennis Kooij

• isabella

haha, te erg waar moeten wij nou jaloers op zijn ?;)

• Tat2ko

Dennis doe de mensen een plezier , en verkoop je spullen laat je handen afkappen en verhuis heel ver weg… Kom op man hoe jij mensen aan het verminken bent. Kan echt niet. Dit heeft niets met jaloezie te maken, maar met de waarheid. Weet niet hoelang je bezig bent maar heb al je foto,s bekeken. En je ziet nergens verbetering in of ook maar iets dat je beter word.. Ik wil nog even erop wijzen" dit heeft niets met jaloezie te maken.. Maar ik baseer het op het gene dat ik zie, en wat ik zie, is kk lelijke verminking, echt me dochter van elf zet nog mooiere tattoo,s

Veel plezier met wat jedoet. Maar ook niet gaan lopen zeuren als er een aantal mensen voor je deur staan en om een oplossing vragen voor hun verminkingen. Met vriendelijke groet ko

• Padat Tanah

Ik heb wel eens beter werk gezien. Hij schijnt het ook nog druk te hebben ook.

Maar wie is hier nu eigenlijk de mafkees? Dennis of de klanten die zich door hem laten tattooeren en schijnbaar ook nog tevreden zijn met het resultaat…

• isabella

vaak zijn klanten vrienden of familie en die denken dan iemand een plezier te doen .

niet beter weten en niet objectief zijn is het ergste wat er is ,een verminking is snel gemaakt kijk maar naar de foto´s.

dit is zo drama dat woorden tekort schieten,als de zgn artiest dan ook nog te horen krijgt van de mensen om zich heen ``o wat mooi ``dan gaan ze door met gepruts

en verminken .

hij denkt zelf dat alles wat hij zet heel mooi is ,ingrijpen is noodzakenlijk in dit soort gevallen !!

niet alle thuisprikkers zonder vergunning zijn slecht dus hier is geen sprake van jaloezie .

mensen willen alles goedkoop maar denk na en kijk goed ,goedkoop is in dit geval duurkoop.

• omerta

helemaal mee eens

• eef

Dit is geen jaloezie mevr kooij maar een waarschuwing…hij bakt er echt niks van maar ik denk dat hij u ook met mooie praatjes heeft omgepraat. Meestal trekt hij dan ook snel hij diegene in om nog meer kapot te maken. Neem alle waarschuwingen maar serieus mevr kooij ook wat betreft een relatie..

• green devil

Klopt hij wordt ook in de gaten gehouden ook door andere instanties. Maar de heer kooij is heel slim bij die mevr denise ingetrokken daar zullen de deurwaarders ook wel komen,want hij heeft genoeg schulden die hij met zijn tattoos nooit kan aflossen hihihi

• tattooD

wat een prutser is dat zeg..pff hij heeft wel lef zn werk op internet te zetten!zielig voor die mensen

• myran

Hij heeft de meeste foto's van zijn.facebook.verwijderd ja zou ik ook doen shame on.you knoeierd het zijn geen kleurplaten….

• gedrtie

schijnt ook nog een oplichter te zijn?????