Goedkoop tattoo zetten

• wessel_schaper@hotmail.com

Heey rebel80

Misschien een stomme vraag hè !

Maar hoelang blijft nou zon beunhaas bezig ?

Ik volg het al een tijdje op marktplaats .

Maar 2 maanden dan zijn ze alweer klaar .

Jij zegt wel : dankzij die opkomst van Miami ink etc maar geven die die mannen van miami ink een indruk dat ze rijk zijn dan !

Het is gewoon weer een fase dat mannetjes die even geen geld hebben en geen doel hebben in hun leven , dat ze dan gaan prutsen met tattoo machines en mensen verminken .

Maarja ik zou gewoon zeggen en dat lijkt mij het eerlijkst.

Gewoon de beunhazen met slecht werk proberen aan te geven .

En de mensen die netjes werken zetten gewoon door laten gaan .

Want iemand die moeite wil doen om iets moois te Willen zetten en ook uitzoekt hoe alles werkt .

Dat lijkt mij iemand die passie ervoor heeft ofzo iets.

En of hij nou succes vol wordt of niet .

Iedereen verdient een kans .

Die prutsers weten toch wel dat ze met hun slechte werken niks kunnen beginnen . Fase

En die gene die uiteindelijk mooie werken zet .

Zul om als hij er zijn beroep van wil maken wel moeten na denken over prijzen .

Waardoor we dan weer gezonde concurrentie krijgen .

Mvg

• mike

hey kan iemand mij help voor een betaal baar tatto te ku laat zetten in regio breda heb het nii alte breed moet ik zeggen

mvg mike de rooij

• Rebel80

@Wessel

Het is niet eens alleen de thuis slagers, ik heb ook een hele lijst met gasten die een shop hebben en het werk is dramatisch slecht. Maar je hebt gelijk, de toppers redden het zowizo wel maar artiesten worden er niet vrolijk van van elke keer weer die mensen die ze moeten coveren.

Wel je ziet ze niet meer op marktplaats misschien maar wat het is met mensen, ze zien zelf niet hoe slecht een tattoo soms is, en een aantal tattooslachters trouwens ook niet, kijk dit maar eens, 1 van de velen http://tattoodreamarts.hyves.nl en toch blijven mensen er naar toe gaan.

Ik snap beide partijen werkelijk niet, als je zulk werk maakt dan zie je toch wel dat het er niet uit ziet als je je werk vergelijkt met een goede artiest, ik zou de ogen uit me kop schamen maar ze zien het simpelweg niet hoe slecht het is en dat verbaasd me dus ook van de mensen die zich laten tattooeren door zulke figuren, kijk nou is naar een goede artiest ze werk en hoe mooi het kan zijn en kijk dan naar je eigen tattoo, schots en scheef, kleurverhoudingen kloppen voor geen meter, te diep gezet en zo is er nog een hele lijst met wat eraan mis is.

Ik zal is een mooi voorbeeld geven.

Als je dat produceert zet je dat toch niet trots op internet en als jij dat als klant ziet dan spaar je toch even langer door, vooral die laatste vind ik erg, je wilt een tribuut aan je kind dus dan wil je het toch zo mooi mogelijk, nee dan ga je naar zo'n persoon.

Ik snap mensen werkelijk niet.

• Beste mensen, ik heb een studiootje aan huis en voor een vriendelijke prijs en hyg. zet ik een mooie tattoo.

Ik zit in Hoogkerk (Groningen)

Bel gewoon en we komen er wel uit, ga even naar mijn site www.tattoope.tk

0639890390

Grt. Pè

• sjaak

ik denk toch dat je een aardige bord voor je kop hebt om op een tattooforum jezelf aan te bieden als thuis tatoeerder , je link werkt ook niet trouwens.

• Marc

Hey Pè,

Heb je site bekeken,

Eerlijk de tattoos die je hebt gezet zien er goed uit.

Misschien kom ik wel is langs.

Want ik wil 1 kleine zetten..

Mvg. Marc