Goedkoop tattoo zetten

• ghostwriter

@Ivo,

wat voor tattoo wil je? misschien dat ik je kan helpen.

• isabella

denk dat ivo er ook klaar mee is !

• ghostwriter

of hij is al voorzien :)

• gert

ben ook op zoek naar iemand die goedkoop mijn tattoo kan zetten

wil vlammen op mijn boven arm met daarin 2 namen

kan iemand mij helpen graag mailen

grt. Gert

• miranda

wie kan een tattoo bij me zetten voor weing geld en woon in zutphen

• Fred

Goedkoop wordt duurkoop en achteraf niet komen zeuren als de goedkope tattoo slecht is gezet…….

• schande

Ja Isabella

Misschien heb je gelijk wat de kosten betreft, maar de thuisprikker voor 75 euro steekt het ook echt in eigen zak,

De door de GGD gekeurde tattoeist moet huur betalen voor zijn pand, de BTW 19% afdragen, de buma-stemra, en ga zo maar door betalen.(Investeringen e.d.)

Al deze kosten moeten worden doorberekend en wat dan over blijft is vaak minder dan de 75 euro van de beunhaas.

Het is gewoon het Nederlandse bedrijfsklimaat dat zorgt voor de kosten!

• isabella

denk dat je mijn antw.beter moet lezen,ik heb zelf een studio en wij hebben in onze stad een overlast van beunhazen met mooi en lelijk werk.

een klant ziet alleen de prijs en die laat het koud dat wij legale studio´s huur en ggd etc.etc. moeten betalen.

de klanten die voor veilig en ggd gaan betalen graag onze prijzen maar ik zie veel mensen met name jonge mensen die voor goedkoop gaan!!

ik zit ook op facebook en als je ziet hoeveel mensen er nu een setje tattoo spullen heeft gekocht en thuis bezig zijn dan neemt dit ernstige vormen aan .

• Rebel80

Echt he, wordt er ook ziek van, wat ik al zei die opkomst allemaal dankzij miami ink etc, leuke levenstyle veel geld ziet er makkelijk uit, kan ik ook wel, ophangen die gasten.

Nou moet ik zeggen die jongeren willen alleen nog maar de mooie baantjes, rapper, zanger, tattooeerder, piercer, dj, danser whatever, allemaal dankzij het mooie internet en die shit programma's op tv.

• wessel_schaper@hotmail.com

gert Schreef:

——————————————————-

> ben ook op zoek naar iemand die goedkoop mijn

> tattoo kan zetten

> wil vlammen op mijn boven arm met daarin 2 namen

> kan iemand mij helpen graag mailen

> grt. Gert

Ben je al voorzien of nog niet mail me maar even .

Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen .

E tevens even een ontwerp voor je maken .

Mvg