gezocht mislukte tattoo

• tat2 ko

hey tattoo filmpje als je wilt stuur even het een en ander naar me mail, met je intensie,s en vedere bedoelingen misscien dat we het eens worden over bepaalde dingen. mijn mail is'' j.j.swertz@live.nl ben zelf een tattooartiest en kan genoeg mensen met lelijke tattoo,s. krijg ze daggelijks over de vloer met de vraag of ik het kan opknappen. met vriendelijke groet kobus

• twan

Hallo Marcel, of moet ik tattoofilm zeggen haha.

Ligt er wel heel dik bovenop dat je gewoon dezelfde grapjas bent.

De “film wereld”? Laat me niet lachen jongen. Ga zelf maar voor je camera zitten en verzin gewoon een leuk verhaaltje. Aan je fantasie ligt het niet zo te zien!

• marcel

he twan jochie

ik ben geen tattoofilm

en ik ben in tegenstelling tot jou

geen vette loser die popiejopie doet op dit forum

• twan

Ga jij nou maar je filmpje maken praatjesmaker. Val ons er alleen niet mee lastig.

• marcel

ik ben niet degene die mensen lastig valt dat ben jij twan

denk je nou echt dat die gasten van de tattoofilm jouw alles aan je neus gaan hangen

en aan hun reactie te lezen

over de slechte tattoo hebben ze wel gelijk

het is toch zo

jij zal wel zo,n tattoo prutser wezen die bang word en daarom het fijne ervan wil weten

• twan

Hey daar hebben we meneer de fantast weer. Het is dat je niets zinvols te melden hebt anders zou ik me bijna beledigt voelen.

Hoe dan ook, ik haak af want je niveau daalt met de dag tattoopl.. tattoofil.. euhm marcel. Ingewikkeld man al die namen van je :D

Ciao!

• marcel

oké dan

word het te moeilijk

of heb ik gelijk

en ik ben nogmaals geen tattoofilm

ik wou dat ik goede film apparatuur had

en ik ben helemaal geen tattooplatform

dat zijn een stelletje vakkenvullers eersteklas

ze hebben nu zelf reclame op marktplaats

en dan zeggen dat ze tegen de beunhaas tattoo zijn

gewoon reclame stunt