gezocht mislukte tattoo

• tattoofilm

Gezocht!!!!

Personen met een mislukte, niet professionele gezette tattoo, die hun verhaal voor de filmcamera willen doen.

Stuur een mail met naam en telefoonnummer waaronder je te bereiken bent, foto van jezelf en een foto van je tattoo naar: tattoofilm@live.nl

• freddie

als je HIER geen reactie op krijgt….dan weet ik het niet meer hahahaha

• twan

Hmm en wat gebeurt er met die film? Van wie gaat dit uit en wat is de reden ervan?

• tattoofan

kijk op de site www.charliestattooshop.com in kerkrade

ben zelf groot tattoo liefhebber en heb er zelf de nodige

maar als ik dit zie springen de traantjes in me ogen

en dat is goed gekeurd lichaam verminking eerste klas

denk als je daar heen gaat met je camara ploeg dat je n complete film hebt

• nmgn

Hi tat'fan,

Ik heb idd even gekeken, vooral pagina 3/9 rechtsonderin, wat een misser, ik heb ook de nodige tat's maar zou hiervan huilen

en moordneigingen krijgen. Maar dat is het verschil van vooraf ff info inwinnen en afwachten.

• anno

even een paar dingetjes die me opvallen, 1 geen machine bags. 2 geen clipcord sleeve. 3 geen spray bottle zakjes. 4 geen afdek hoezen over de behandel stoel. en dat was de hygienne nu het werk 1, bij letter werk licht het er een cm dik boven op.2 het geen dat heelemaal ingekleurd moet zijn is half gebaken (overel schijnen lichtere plekken door) 3 schaduw werk is om te huilen 4, het lijn werk is totaal niet strak en half gebakken gedaan.

dit waren nog maar een paar puntjes die ik zo even snel zag op de foto,s mijn conclusie is dan ook dat in deze shop gewerkt word met amateurs die er nog helemaal niet aan toe zijn en misschien ook wel nooit aan toe komen om in de shop te werken. dit is om te huilen en door dit soort shops en zogenaamde tattoo artiesten krijg de heele tattoo scene een slecht perspektief, deze shop zou dan ook gewoon gesloten moeten worden

• frans

als je mislukte tattoo's zoekt , zoals ik hier al eerder gepost heb : er openen de laatste tijd zo vreselijk veel tattooshops met artiesten die net een half jaar eerder hun eerste ebay/groothandel setje gekocht hebben.

dit allemaal door de programma's op tv , maar tatoeeren kunnen ze nog niet.

geld vangen daarentegen wel , ten koste van de klant.

komt er ook nog eens de vraag bij of elke stad en dorp wel 20 tattooshops nodig heeft ? (en tegenover elke legale tattooshop staan 4 thuisprikkers).

in mijn woonplaats (niet echt een wereldstad) tel ik zo al 9 tattooshops en 15 thuisprikkers (dit kunnen er dus veel meer zijn) , hier zijn 2 goede shops en 1 goede thuisprikker bij , de rest is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

iedereen concureert elkaar kapot en tussen de klanten lopen er aardig wat boze tussen.

de tattoo wereld die net een beetje uit de taboesfeer begon te komen word er door prutsers en goudzoekers weer net zo hard terug in gestampt.

• tattoofilm

wat is er inderdaad mis met je huiswerk doen

bijna iedereen doet het wel voor een auto

mensen zijn in staat om heel Nederland door te rijden voor een goede deal

en besteden daar meer tijd aan

maar als er een buurman een tatoeage setje aanschaft

en 50 euro vraagt gaan ze gelijk zitten en vragen nergens naar

om maar te zwijgen om een portfolio te bekijken bij een geregistreerde shop

terwijl je een auto gemiddeld maar 5 jaar hebt en een tattoo voor live

en dan achteraf zeuren dat het er niet uit ziet

mensen zijn vreemd

je kunt je trouwens nog steeds opgeven

mvg

tattoofilm

• twan

Waarom zou iemand in gods naam voor jou camera gaan poseren.

Geef eerst eens wat info over jezelf en wat je plannen zijn.

sjesus..

• marcel

he twan

wat denk je zelf

in de film wereld moet je erg uit kijken met het verklappen van een idee

dus vandaar dat ze geen info geven (lijkt mij)

en het idee lijkt goed

dus

mvg

marcel