gronau- annemarie B

• nathalie

ook ik heb me door haar laten tattoeren de naam van mijn zoon met bloemen totale mislukking wat heel mooi had moeten worden was een totale mislukking hele andere bloemen en kleuren slechte belijning lelijke bloemen leken wel bloemen getekend door een kind ben na 2 weken terug gegaan ze was verbaasd dat ik het lelijk vond en heeft het bijgewerkt nou ook dat resultaat was waardeloos na een half jaar was de tattoo helemaal al helemaal vaal en stukken van de belijning weg ik heb hem nu een paar maand geleden bij laten werken en het ziet er nu fatsoenlijk uit maar mooi nee vind ik niet ze heeft echt mijn been verpest

die tijd had een vriendin ook haar been laten tattoeren ook totale mislukking

ze werkt heel chaotisch toen ze met ons bezig was loopt ze te telefoneren tussendoor piercings te zetten en haar kind van school af te halen en de 2de keer dat ik kwam had ze niet eens onze afspraak in de agenda staan

nu vraag je je vast af waarom ik naar haar ben gegaan ik had een paar tattoos gezien van mensen die er wel normaal uitzagen en verder was ik denk ik te goed gelovig achteraf

je kon bij haar ook in termijnen betalen en ze was nog verbaasd ook dat mensen niet meer terug kwamen of haar niet meer betaalde nou ik weet nu wel waarom

• kim

het gaat hier over tattoo"s maar ik wou er toch even bij zeggen dat je ook geen

piercing bij haar moet laten zetten. ik heb er een tragus laten zetten met een vriendin

het werd met dezelfde naald gedaan. toen we de piercing erin hadden zitten ging alles goed. yotdat die van mij ernstig begon te ontsteken. ik ben naar een andere piercer gegaam dor hem er zorgvuldig uit gehaald heeft. ook hoorde ik foute verhalen over haar. ze heeft geen vergunning en daarom is ze maar naar Duitsland gegaan. op het moment day mijnnpiercig gepierct werd heb ik er niet bij nagedacht want bij mijn vriendin ging eeen andere pirrcig wrl gped. ik wil alleen even zeggen; hoe goedkoop ze ook is. doe het niett! je krijgt er heel veel spijt van. ik ben er supperziek van geweest omdat zei niet hygienisch werkt. laat het voraal aan derest weten die graag een tattoo of piercig bij haar wil laten zetten!!!

• dgagadg

zeker geen piercing laten zetten ! heb gehoord dat ze geen diploma's heeft, ik heb er een hele andere piercing in gekregen dan dat er in moest.