gronau- annemarie B

• baz

wat ben ik blij dat ik niet voor de goedkoopste tatoo ben gegaan. wou me 3 tatoo's laten zetten en dacht bij mezelf hoe krijg ik dit zo goedkoop mogelijk voorelkaar. en in A.Baumann te gronau dacht ik mijn tatoo-eerster te hebben gevonden.

gelukkig is er tegenwoordig internet en na enige research werdt me al snel duidelijk dat goedkoop niet altijd de beste koop is, wilde namelijk alleen een tatoo en geen ziekte oplopen. heb niet alleen mijn research gedaan op internet maar ook met de nodige mensen gesproken. A. baumann alias miss offline/ miss marktplaats/ miss i give you something extra, is geen aanrader. maar als je het beter denkt te weten, reager dan ff want ik heb nog geen positieve reaktie( behalve dan dat het goedkoop is) gehoord of gezien

• robbie

ik moet bij deze toch even 2 opmerkingen plaatsen :

1) als je voor een goedkope tattoo gaat dan vraag je om problemen.

je hebt tatoeerders en tattoo artiesten , bij de artiesten betaal je voor kwaliteit , een mooie tattoo , een waar kunstwerk , hoe beter de artiest hoe meer het kost.

en nou niet gaan lopen zeiken over uurloon en materiaalkosten , je betaald voor de kunst !!!

opmerking 2) op marktplaats zoek je geen picasso voor 100,- of een nieuwe ferari voor de prijs van een opel.

je gaat daar dus ook niet op zoek naar piet de zolderprutser (of keukentafel , wat jij wilt) om een goedkope tattoo te laten zetten.

ze werken zogenaamd allemaal volgens de ggd richlijnen , ze denken met steriel verpakte naalden schoon te werken maar hebben nog nooit van kruisbesmetting gehoord ???

ze werken met goedkope chinese ebay shit of halen dezelfde goedkope ebay shit maar dan duurder bij een van de groothandeltjes.

vervolgens oefenen ze een maand op een stuk rubber/moeder/familie/huisdier :) …..en zetten na een maand op marktplaats : "goedkope tattoo ? ik volg de ggd regels bla bla bla , met een foto van iets dat een tattoo moet voorstellen , als mijn kind van 10 zoiets tekent moet ie naar speciaal onderwijs vanwege een achterstand ????

(hetzelfde geld voor de aangeboden cursussen en workshops , de enige die er beter van worden zijn degene die ze geven).

en owee als je zo een marktplaats prutser benaderd met de vraag of ie weet waar ie mee bezig is , de doodsbedreigingen vliegen je om de oren.

nee lekker volk , maar ga er gewoon naartoe als je hepatites / soa's / littekens of knoeiwerk met bibberlijntjes wilt.

ohja , soms , heel soms zit er een goede tussen die wel kwaliteit levert , maar dat is er maar 1 op de 100.

• I know

Klopt ik ken de verhalen van deze “dame”. Ze werkt zelfs wel eens met dezelfde naalden op verschillende personen heb ik gehoord.

Maar goed, de foto's spreken voor zich, voor de rest moet iedereen het zelf weten: http://www.tattoosonline.nl

• puk

normaal reageer ik niet op dit soort ‘laten we weer lekker een shop gaan afzeiken’ prikbordnotities, maar dit is voor hun potentiele volgende klanten en voor mensen die lekker goedkoop naar de eerste-de-beste prikkeboer gaan.

goedkoop is duurkoop!

deze persoon kan niet tattoeeren, dit moeten niet-tattoeeerders toch ook zien, kom op!

het lijnwerk is slecht, er worden verkeerde naalden gebruikt, (ofwel) inkleur en schaduwwerk ziet er niet uit, totaal fantasieloos gekrabbel, iemand die lekker snel en makkelijk geld wil verdienen zonder enige passie voor het vak.

zelfs een fatsoenlijk sterretje tattoeeren is nog teveel gevraagd…

als je met een verminking thuis wilt komen omdat je alleen aan je portemonnee denkt ipv een ‘kunstwerk’ dat er voor je leven opstaat, moet je dat lekker doen.

hoeveel mensen laten wat goedkoops zetten en moeten er achteraf mee naar de echte artiest, die andermans prutswerk mag gaan opknappen?

en reken maar van jetje dat het niet gratis is!

eigen schuld dikke bult.

dus wat is in verhouding goedkoper: een mooie iets duurdere tattoo waar je je leven lang plezier van hebt of een goedkope tattoo/verminking waar je met laseren, coveren en evt. emotionele schade meer voor betaald dan je lief is?

• John

Als je tatoeage al met twee t's schrijft hoe zet je dan een tekst foutloos op iemand zijn lijf!!! (zie website www.tattoosonline.nl)

• charlie

maar kijk ook naar de fotos op die site , te rot voor woorden toch ?

elke tatoeerder , hoe goed dan ook maakt wel eens een krom lijntje , zij maakt soms per ongeluk een recht gelijkmatig lijntje !!!

en dat inkleur werk …….

• buijter72@gmail.com

geloof ik weinig postitief allemaal, de reaktie die ik heb uitgelokt.

ben blij dat ik qua verstand en gevoel volledig op mezelf kan vertrouwen.

love you all

• Herma

samen met mijn schoonzus in 2008 eyeliner laten zetten.

en alles is goed gegaan, dat mag dan ook wel vermeld worden hier.

• hennie

ik vind annemarie goed werk leveren.

ze heeft mij een hele goeie tattoo gezet.

en het is een mordwijf.

niks mis mee

• annie

nou ze zet zeker goeie tattoos niks mis mee heb er zelf 2 laten zetten me moeder en zusje en vriendin net zo..en allemaal goed niks over te klagen en dat mag ook idd vermeld worden. ze is niet duur en krijgt zeker wel waar voor je centen