TOP TATTOEERDER IN NEDERLAND

• joost

hele goede tattoeerder resto echt vet. maar ik bedoel de top op black and grey gebied. bob tyrell.paul booth. robert hernandez etc. op kleur ben ik fan van boris uit hongarije en nikko hurtado.

maar ik will alleen reclame maken voor een hele goede tattoeerder die bij me komt werken en zit niet echt te wachten op hele discussies dus ik kap er nu ook mee heb meer te doen. gr joost

milosch is inderdaad een topper die mooi werk afleverd.

maar als we dan toch aan het aanprijzen zijn chek het werk van luibomir van tattoo karma haarlem.

www.tatttookarma-haarlem.hyves.nl, hij behoort tot een vande beste tat2artiesten van bulgarije,

greetz Karma

• Ben

Hallo Heren en Dames,

Wordt eens wakker.

Er is er maar een Top Tattoeerder van Nederland en dat is.

Tattoo Leon te Almere Haven.

www.tattooleon.nl

www.theburningneedles.nl

Groetjes,

Ben.

• Erik

hallo Joost,

heel vet dat je Milosch in je shop hebt,

al ist maar een keer per maand.

ben al tijdje fan van zijn werk,ik weet dat hij nooit meer in ze eigen shop op de Tyrsova 15 te vinden is,helaas.

(dat is tevens weer goed voor concurrent Robert Roche die nu al ze klanten opvangt in Decin…)

maar,Robert is geen Milosch.

hoe dan ook,ik heb nog wel ergens plek voor deze man die vaak zonder stencil oid gelijk tattoueerd

is er erg lange wachttijd?

ik mail je zelf wel groeten,

Erik

• Niels

Top 5 op black and grey gebied? laat me alsjeblieft heel even niet lachen, moet je dat portret zien onderaan de eerste portfolio pagina. Ik denk dat je een poepje in je oog hebt joost als dit bij je top 5 hoort ghighighi