TOP TATTOEERDER IN NEDERLAND

• corja

hey peter kan je niet wat anders gaan doen om je tijd door tekomen ipv afzeiken

wat ben jij een mafketel zeg; dit is pas tattooeeren wat je kunst mag noemen

joost he tis geweldig wat die jongen maakt, er zijn er maar weinig in nl die daar aan kunnen tippen.

en btw peter ga in het vervolg eens gewoon naar telekids kijken hebben we hier tenminste geen last van je zielige verhalen.

• joost

hehe dank je corja. hij hoort ook niet voor niks bij de top 5 van de wereld.

ik heb ze in nederland idd ook nog niet gezien die daar aan kunnen tippen. met uitzondering van kynst uit deventer dan, die vind ik ook echt geweldig.gr joost

• ***american-x-tattoo***

Dat is jou mening neem ik aan.

Het is idd een goede artiest die zeer mooi werk maakt, maar er zijn er in de wereld 10 tallen die nog beter werk maken.

Niet dat dit iets af doet aan de kwaliteit die Miloch maakt hoor dat ter zijde.

Het is één favoriete artiesten op darkside gebied.

En idd peter in nederland hebben we zeker ook artiesten van dit kaliber of beter.

• joost

naam? foto?

• corja

ja joost idd naam en foto aub

wie dan?

• Tattoo Ron

Milosch heeft ook een paar keer bij mij in de shop gewerkt, kun je veel van leren van deze artiest.

Hij is zeker een topper……en nee uiteraard niet de enigste, maar wel eentje die het niet hoog in z'n bol heeft en dat vind ik weer super.

Doe Milosch de groeten van mij.

Groeten Ron…..Venlo.

• joost

zal ik zeker doen ron!!!!!!! gr joost

• ***american-x-tattoo***

Kijk maar eens bij het werk van Herco of Thomas van Kynst.

• Resto

Absoluut niet top 5 van de wereld MAAR wel heel mooi werk en zeker wel waard om een bezoekje te doen.

Kwa portret tattoeerders ben ik fan van Jeff Gogue

• joost

uitzondering van kynst uit deventer dan, die vind ik ook echt geweldig.gr joost

had ik al gezegd x opletten!!!!!