wat the fuck is dit nou weer

• au3

Deze huisvrouw heeft ook heeeel veel vrije tijd , haha. En mn haren rijzen me ten berge…………! Dit soort types zijn het ergst(artiesten, kuch….) die vinden doorgaans zichzelf zeeeeeeer bekwaam, maarja, de klant schijnt het mooi te vinden dus ach, als je die troep mooi vind verdien je ook niet beter….! Helemaal geen wachttijd, kon zo zitten, en nog goedkoop ook nog……………Ik zeg……..applaus voor jezelf….tis je lichaam maar……..

• humor

Ik blijf het ook grappig vinden dat er mensen zijn die continu andere shops afzeiken op dit soort forums. En dan ook nog zogenaamde “gildes” beginnen (:P) Kan iedereen wel in elkaar zetten zo'n gilde. Heeft helaas niemand wat aan.

Laat iedereen zijn eigen keuze maken waar hij of zij zijn tattoo laat zetten. Goede shops hebben de langste adem dus maak je niet zo druk en zoek een hobby.

• au3

Afzeiken???? Mmmmmm, ik zie dat anders, ik probeer eerlijk mijn mening te geven, en wees eerlijk……..het is toch soms misdadig wat sommige (hoe zal ik ze noemen) mensen die proberen een tattoo te maken….op hun site/hyves durven te zetten….laten DIE maar een andere hobby gaan zoeken!!!! Het is pas triest als je dit erop zet en dan ZELF vind dat het nog mooi is ook nog………………