de echte artiest , de moeite van het lezen waard.

• west side tattoo.z

jaaa mensen enzo gaan we maar lekker verder ,beunhazen ,thuisprikkers , wanneer wordt hier nu eindelyk eens iets aan gedaan , wordt er door belasting ,ggd enz. wel naar gekeken , wy als geregistreerde shophouders krygen elke 2 jaar de keuring en dat soort randdebielen kunnen gewoon hun gang blyven gaan en ook nog volop adverteren via marktplaats , hyves endergelyke , wordt het niet eens tyd dat wy als shops zynde eens opstaan , ze jatten gewoon het brood uit onze mond , en puntje by paaltje kunnen wy de shitzooi die zo,n ander heeft aangebracht gaan opknappen .

• No.pain

Die betaalde vergunningen zijn niets meer dan inkomsten voor de gemeente.

Daarom is het in de wereld geholpen. Het zal de gemeenten echt worst wezen of er op kamertjes getatoeeerd wordt.

De goeie is altijd de dupe van de slechte.

Erkende garagehouders missen ook inkomsten door de malafide monteurs. En een vernield blok moet dan ook gerepareerd worden door een bovag lid.

Al teken je nog zo beroerd, en tatoeeer je nog minder etc etc, zolang je de vergunning leges betaald hebt mag je je gang gaan.

Al graaf je de huid stuk, je hebt immers de vrijwaring laten ondertekenen.

Daar moet eens wat aan gedaan worden ipv die regeltjes en zgn vergunning zooi. Maar dat zal nooit gebeuren binnen 15 jaar.

In dit land kan je beter iets doen zonder de daarvoor wettelijke papieren, dan is je straf lager dan als je het verkeerd doet terwijl je al je lege's wel hebt betaald.

En zolang er mensen naar die zwarte studio's gaan zal het zo blijven. Misschien als de prijs bij een witte studio lager wordt de zwarte studio onnodig wordt? De ene houd dus de andere in bedrijf. Lullig maar waar.

Voor mij is het makkelijk. Ik heb geen studio en ga niet naar zwart werkers dus objectief .

(over de naalden kan ik kort zijn, na een aantal uren is echt alles dood wat gevaarlijk kan zijn voor kruisbesmetting, en als je je zorgen maakt dat je kind de naald zou kunnen pakken uit de kast, ruim dan je keukenlade ook maar uit. Al ben ik voorstander van de wettelijke opruimplicht)

• tatt

je zei: over de naalden kan ik kort zijn, na een aantal uren is echt alles dood wat gevaarlijk kan zijn voor kruisbesmetting..

maar bij hepatitis niet!!!

met aids heb je inderdaad gelijk, maar hepatitis kan na aanraking met lucht nog steeds besmetten.

en de vergunning is er gekomen in samenwerking met de tattoeeërders.

gelukkig hoor je regelmatig dat thuisprikkers die niet hygiënisch werken en of verminken aangepakt worden.

mensen kunnen bij KvW terecht over shops die wel een keuring bezitten, dus een vergunning is geen vrijwaring.

dan inderdaad wel alleen over hygiënische dingen.

Inderdaad zit er veel verschil tussen kwaliteit, maar er zit ook veel verschil tussen autogarages.

• nikie

even zijn andere advertentie,s bekeken en hij adverteerd ook nog met rotory.

een zonder made in en een gemaakt volgens hem in amirika.

wat vlogens mij gewoon beide chineese rotory troep is.

dus weet in iedergeval al met wat voor troep hij tattooeerd>

• freddie

beide machines zijn van ebay afkomstig en kosten tussen de 15 en 20 euro per stuk.

niks geen amerikaans fabrikaat.

maar zolang mensen dom genoeg zijn om erin te trappen……..

• No.pain

feitelijk beweren mensen dus dat omdat de man goedkope zooi heeft hij niet kan tatoeeren.

Al koopt hij de beste machine dan nog is het een knoeiert.

Materiaal en hoe de studio eruit ziet zijn nimmer een garantie .

Een goede artiest zet met het briekste ding op een hooizolder nog puik werk.

Ik vermoed dat er op dit forum veel mensen posten die maar wat in de ruimte lullen over iets waar ze zowel positief danwel negatief totaal de ballen verstand van hebben.

Het trollen en flamen neemt de overhand de laatste tijd.

maar het blijft leuk leesvoer.

• freddie

leuk om te zien hoe het eigenlijke onderwerp helemaal verdwijnt naarmate de discussie vordert.

lees de eerste post even waar het allemaal om draait mensjes.

de goede man gunt de echte artiest zijn geld niet.

• lowie

Wat een hypocriete discussie.

Willen alle legale tattooeerders die niet begonnen zijn als thuisprikker opstaan, ok, ga nu “alle 10.000” maar weer zitten.

Ik denk dat er onder de “proffesionals” maximaal 10% maar ik denk eerder 2% hebben leren tattooeren op een stageplek, jullie zijn ongeveer net zo erg als ex-rokers naar rokers toe. Op het moment dat je je papiertjes hebt en een naaldje kan inspannen, zijn jullie ineens heel fanatiek in het aanpakken van niet legale tattooeerders, zorg dat je de beste bent dan hoef je je geen zorgen te maken om de concurrentie, ik hoor succesvolle tattoo artiesten nooit klagen over thuisprikkers, waarom zou dat nou zijn?????? Antwoord is simpel, ze hebben een giga wachtlijst en zijn overtuigd van hun kunnen.

Klagen over thuisprikkers geeft aan dat je ze als concurrentie ziet, doe dan je best om beter te zijn, al is dat vaak niet moeilijk moet ik eerlijkheidshalve toegeven. Het is jullie verantwoordelijkheid niet dat mensen naar thuisprikkers gaan dus waarom zou je er een punt van maken? Oh, ze werken niet hygienisch, jij wel? ok, what's your point? Als je nu aangeklaagd wordt voor iets wat je zelf niet gezet hebt wordt het een heel ander verhaal maar zolang dat niet gebeurt hou aub op met zeiken, zorg gewoon dat jou toko in orde is. Oh, a money issue, loop jij risico op een naheffing van de fiscus, nee? ok again, what's your point?

Ik kan hier een paar links neerzetten van legale tattoo shops met alle papieren die belachelijk slecht werk neerzetten, alsof ze hun lijntjes tijdens een gierende hoestbui hebben gezet, ze zouden mij in ieder geval moeten betalen voor het werk dat ze maken in plaats van andersom, en dan hebben ze nog een wachtlijst ook van minimaal 2 maanden, er komt nog maar één man aan mijn lijf en dat is Ronald Bonkerk al moet ik een jaar op de wachtlijst.

Het is de verantwoordelijkheid van diegene die een tattoo wil om te onderzoeken wie bij jou een tattoo gaat zetten, maar als er iemand binnenkomt in, om het even welke shop, met de mededeling dat ie nu een tattoo wil en doe maar wat, verdient hij/zij eigenlijk ook niet beter dan door een beunhaas bewerkt te worden.

Ik ben trouwens ook op zoek naar het wetsartikel dat iemand, op straffe van een boete, verbiedt om iemand een naald in zijn arm te drukken als hij/zij daarom vraagt, ik lees hierboven veel over dingen die bij wet geregeld zijn maar kan dit echt nergens vinden, als dit artikel in de wet is beschreven staat alle junks en verpleegsters van nederland nog een leuke verrassing te wachten, onze betalingsbalans is gelijk weer helemaal in orde.

• freddie

je slaat de plank geheel mis lowie , je zit 3 kilometer off topic.

lees het eerste bericht nog eens , het gaat er hier om dat de adverterende persoon vind dat een tattoo artist zijn geld niet waard is ongeacht of het nou om een shop of illegale tatoeerder gaat.

bekijk het alsof ene harrie de winterschilder vind dat ene van gogh teveel voor zijn schilderijen vraagt en het wel even goedkoper doet.

• Rebel

Ahja, ik moet dingen denk ik maar is van jou kant bekijken, ik heb altijd al chirug willen worden, kom je ff langs? kan ik ontleden een beetje oefenen op jou want waarom zou ik papieren nodig hebben.

owie Schreef:

——————————————————-

> Wat een hypocriete discussie.

>

> Willen alle legale tattooeerders die niet begonnen

> zijn als thuisprikker opstaan, ok, ga nu "alle

> 10.000" maar weer zitten.

>

> Ik denk dat er onder de “proffesionals” maximaal

> 10% maar ik denk eerder 2% hebben leren tattooeren

> op een stageplek, jullie zijn ongeveer net zo erg

> als ex-rokers naar rokers toe. Op het moment dat

> je je papiertjes hebt en een naaldje kan

> inspannen, zijn jullie ineens heel fanatiek in het

> aanpakken van niet legale tattooeerders, zorg dat

> je de beste bent dan hoef je je geen zorgen te

> maken om de concurrentie, ik hoor succesvolle

> tattoo artiesten nooit klagen over thuisprikkers,

> waarom zou dat nou zijn?????? Antwoord is simpel,

> ze hebben een giga wachtlijst en zijn overtuigd

> van hun kunnen.

>

> Klagen over thuisprikkers geeft aan dat je ze als

> concurrentie ziet, doe dan je best om beter te

> zijn, al is dat vaak niet moeilijk moet ik

> eerlijkheidshalve toegeven. Het is jullie

> verantwoordelijkheid niet dat mensen naar

> thuisprikkers gaan dus waarom zou je er een punt

> van maken? Oh, ze werken niet hygienisch, jij wel?

> ok, what's your point? Als je nu aangeklaagd wordt

> voor iets wat je zelf niet gezet hebt wordt het

> een heel ander verhaal maar zolang dat niet

> gebeurt hou aub op met zeiken, zorg gewoon dat jou

> toko in orde is. Oh, a money issue, loop jij

> risico op een naheffing van de fiscus, nee? ok

> again, what's your point?

>

> Ik kan hier een paar links neerzetten van legale

> tattoo shops met alle papieren die belachelijk

> slecht werk neerzetten, alsof ze hun lijntjes

> tijdens een gierende hoestbui hebben gezet, ze