hieronder weer eens een advertentie van marktplaats.
in mijn ogen niet van een shop ??? oordeel zelf.
wat mij steekt aan deze advertentie is dat deze meneer denkt dat de artiesten hun geld niet waard zijn.
een tattoo is als een schilderij , gezet door de juiste artiest zijn geld meer dan waard , niet volgens de meneer die deze advertentie plaatste.
die denkt dat een artiest alleen zijn materiaalkosten mag/kan rekenen.
hij vergeet even de huur , de tijd en het vakmansschap die een echte artiest investeerd.
enfin ….hij doet het wel even goedkoper dan de rest.
http://hobby.marktplaats.nl/overige-hobby-en-vrije-tijd/392577103-heb-je-een-slecht-gezette-tattoo.html?return=eJwtjE0KwjAQhe9SaJZtYtVFSpD2JqGJNCRphswURfHuTtHV%2B94Pz2ql30HLEbW6St2gt3VZx5UIdN%2FHAn7rsq2RIFlL2G2p%2F006WOH2TEYJh4ZKO0yqHWYXGFgTsb4CMOLd4b%2BFI5UMmYtp27OvYWEbH2zJEhX%2BmQseJycBsBspoCAtxXmjLvIcoRk%2FX1FLORI%3D&df=1&fta=eNot0UtuwyAQBuC7sMia4WkG5Qq9QgQGWitOjAJJrVa9ezFk9zED%2F1hjhxp%2FC05Ino%2F18nJrIbYdBZJ9PcMplHPdEGxY0K4Vf5ZsSwqlVXJFam8Z789bfCyzvX5jdbVum93KguyU8%2FNMT3krdd5CPIOk4pqP7Bad3WckdmkpBTmSJfShnDUD1S7pSHcAJoxnfgdOo0%2Fa7SAV55qyHZQL3IHZgQUHTPEdtFKCinRARgqsY6Ji7tBhFgM%2B%2BgFjVIfU1HSA9NMBEZOMHZORrkNPqefwZFQ4wGbt%2BghuTBwtFXzPYd5I2eH4uzLNJg1w0T%2BV6aYB7dUb7N1q4wakpx0qsgYumWbTuCwSG88hTf0yxCDEgFfu2CW0VdYtu1Aua7x%2F1q9j3ao1DJKb2y%2FHH2hLDyhpKzIk7pvYjzdfxDqk%2BPv39w8viJpR&fta_ind=7&fs=1
Heb je een slecht gezette tattoo! Prijs:
Bekeken: 0 keer sinds 02-11-10, 21:09
Vrijgezel in 1504kp?
BeschrijvingHelaas zijn er veel slecht geplaatste Tattoo's. Of zijn in de loop der jaren vervaagt zodat het plaatje niet meer duidelijk is. Shops vragen echt belachelijke priijzen waardoor het bijna alleen voor de elite nog mogelijk is om een mooie tattoo te laten zetten. Prijzen lopen uiteen van 100 tot 150 euro per uur!. Geloof me mensen, dit is geen enkele artiest waard!. Ook de belachelijke stelling dat je voor meerdere kleuren vaak tot 50 euro per kleur extra moet betalen slaat nergens op. Bovengenoemde werkwijze gaat bij mij dan ook niet op!. U mailt mij met uw idee, of foto wat u wilt, of het nu coverwerk is, of een eigen idee, u hebt het voor het zeggen. Wel graag de grote van de tattoo in cm aangeven, en u krijgt van mij de prijs te horen, en geloof mij dat deze vele malen lager is dan de gemiddelde shop. Natuurlijk werk ik uitermate schoon! naalden etc worden eenmalig gebruikt en worden in uw bijzijn vernietigd of meegegeven aan u als aandenken. Kortom; wilt u een mooie tattoo mail mij dan. ps aan foto's doe ik niet, omdat ik geen zin heb mijn werk te zien bij een beunhaas die dan claimt dat hij dit gemaakt heeft…