Nou dat zal wel even niet he, als ik zoiets zou zetten had ik gelijk een andere carriere gekozen.
Zoveel comentaar!!! Nou ik weet zeker dat er hier op dit prikbord meer prutsers zitten als waar jullie allemaal zown comentaar op leveren. Iedere tattoo artist werkt op zijn/haar eigen manier. Ook ben je vrij in dit land om je te laten tattoeeren waar jij dat wil en iedereen heeft daar zijn/haar favo tattoo artist in. Dus hou allemaal op met je comentaar en get a life!!!
En NEE ik tattoeeer niet zelf maar ben een groot fan en ga met regelmaat naar een ECHTE tattooshop……prutsers!
wat goed van je metalmama , dat je naar een echte shop gaat , complimenten en gefeliciteerd enzo , iedereen is blij voor je //sarcasme mode off//.
maar ? ….ga je naar een shop waar een goede artiest zit of alleen ggd gekeurd is en een vergunning heeft ?
in shops goede maar zeker ook slechte tatoeerders , die vergunning en keuring zegt niets over de kwaliteit van de artiest.
fora zoals deze hebben topics zoals deze om mensen te waarschuwen tegen prutswerk , en het staat iedereen vrij kritiek te leveren op slecht werk.
zo filter je de slechte krassers eruit , en de goede artiesten krijgen door hun werk toch wel reclame dmv mond op mond reclame en hun werk.
dus metaljankbaby …..niet janken.
dennis kooij Rotterdam was van tevoren in den haag en nu doet hij het thuis met de naam Happy ink je kunt hem opzoeken in facebook ik denk niet dat die ggd goed is en zwart werken ook en zijn werk wow zo goed hahahahahaha ik vraag me af hoe dom menssen kunnen zijn als ik zie wat daar gebeurt in zijn huis maar goed .
En reken er maar op dat er een paar idioten reageren. ik klik altijd in strijd met de regels op marktplaats als ik dat zie en als reden, zwartwerker, thuiswerker, niet ggd gekeurd, als iedereen dat nou zou doen.
Vind dat ze toch is wat scherpere regels moeten stellen daaro mbt die zogenaamde “artiesten”
Ne die dennis gechecked, je vind hem niet op happy ink want dan kom je een echte tattooeerder tegen maar gewoon op ze naam
Als ik dit al zie ren ik hard weg, en die goedkope shit rotaries waar die mee werkt, te erg, ik zag op een foto ook de inkt die die gebruikt, goedkope rommel, hij overigens ook een leerling die die laat prutsen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?