tekeningmap online

• decibel

ik heb een hyves aangemaakt met tekeningen. ik ben al met mijn map langs verschillende kunstenaars geweest. ik ben nu bezig met schaduw leren tekenen. en de tribals zijn ook een poging tot, maar het kan allemaal veel beter. ik moet mijn nieuwste werk er nog op planten. tips commentaar zijn welkom. er zit nog geen tekening bij die als tattooklaar beschouwd word door mij. dus daar moet je even doorheen kijken. ik wil graag gaan tattooeren als me tekeningen wat beter zijn.

http://decibel23.hyves.nl/

dankjewel

• 9MM

Je kan maar beter een andere hobby zoeken.. zonde van je tijd dat (tribal) tekenen!

Ten eerste zijn je ontwerpen bagger, ten 2e zijn er al 1001 voorbeelden van “mooie” tribals das wat voegen jou kleurplaatjes toe??? ten 3e ben je geen kunstenaar en/of tattooeerder als je van dat soort bullshit tekent en denkt dat je tattooeerder wil worden.. VERDIEP JE IN HET TATTOOEREN.. ga eens beginnen met realistisch tekenen en kijk of er echt talent in je schuilt! Ten 4e.. hoe kan je denken als je dit soort kleuter bende maakt dat je wat kan of uberhaupt durft te laten zien wat je kan.. Zo kan ik nog wel ff doorgaan.. eigenlijk al zonde van de tijd om op jou rotzooi te reageren!!

• decibel

ok thankz voor je commertaar. heb jij nog ergens een portfolio dat ik jou werk kan bekijken. of ben jij een van de zovelen die alleen maar kan zeiken en niets opbouwends te melden heeft :s jemig ik zoek commentaar waar ik iets mee kan joh. bedankt voor je reactie maar jij had je tijd inderdaar beter in iets anders kunnen stoppen ja. :S ik heb hier niets aan!

• tattoo

tekenen is een leuke hobby.

ik vind dat je best aardig kan tekenen, maar je kunt ook nog veel leren.

(bv. bij die draakjes is je lijnen werk netjes strak.)

maar tatoeëren..?

ik denk dat je dan meer in huis moet hebben..

tips:

tekeningen goed proberen te zien hoe ze opgebouwd zijn…

tekenlessen volgen…

en nog wat jaartjes blijven tekenen / oefenen.

wie weet wie je nog kunt verbazen..

• Taihood

he decibel.

jammer dat ik nooit meer n mailtje terug heb gehad van jou.

ow, mijn online portofolio vinden jullie op www.andytaihuttu.com

• decibel

bedankt voor je reactie. ik ben pas sinds 3 maanden aan het tekenen en heb me nog nooit in schaduw etc echt verdiept daar ben ik nu mee bezig. jullie over een tijd verbazen doe ik graag. ik ben me er erg bewust van dat het nog niet goed genoeg is om op iemand huid te beginnen. ik heb veel plrezier in tekenen daarom doe ik het ook. ik ben van de week bij tattoo jos geweest das een hele lieve man. die heeft me ook echt goede tips over het gebruik van licht etc gegeven en mijn tribals uitgelegt waarom die niet erg goed zijn. ik heb zelf zijn tekenboeken mee mogen nemen terwijl ik dar voor de eerste keer kwam. echt bedankt voor je reactie. ik ga me best doen

groetjes

• ronny

hoi 9mm wat zeik jij hier de mensen vreselijk af zeg, draai je naam eens om richt hem richting je gezicht en laat em dan eens af gaan, daar doe je veel mensen plezier mee denk ik. wat een schijtlullo ben jij zeg

• ta2danny

hallo daar….veel..heel veel..ontzettend veel tekenen….en koop tattooblaadjes om naar de flash te kijken..´gewoon´ tekenen is anders dan tattoo tekenen….en als je in een shop staat..kijk in de boeken..daar kun je veel van leren..

Ook overtrekken van tattootekeningen helpt…succes ermee..groetjezzzzz..ta2danny

• decibel

thankz voor je reactie. ben van de week in de shop geweest heb echt all zijn mapper doorgespit ben er uren mee bezig geweest. overtrekken deed ik eerst veel maar ik wil ze echt freehand teken., ik had was lichbaktekeningen en tattooerders hebben me echt gezegt probeer uit je losse pols te tekenen. daar en ik nu mee bezig. ik ga me binnenkort verdiepe in tattoos, ik kijk wel bij veel tattoos hoe de lijnen lopen, maar zit nu nog echt in de basistechnieken van tekenen. ben bezig met protretten en die nu ook te gaan schaduwen. en damn ik vind het best lastig maar het word beter. zo was het ook met mijn bloemen die niet op me hyves staan moet ik nog opzetten. die zie je ook beter worden de lijnen en het 3d. alleen de schaduw klopt nog niet. gelukkig zie ik wel ontwikkeling in mijn tekeningen dus das een goede drijfveer. ik heb geen baan meer dus kan me nu lekker veel op tekenen richten waar ik ook echt plezier in heb. moet dus goedkomen. en thankz voor je tpit ik neem ze allemaal mee in mijn leerweg :) heb jij een site met werk?

groetjes desi

• decibel

hey ronnie bedankt he. vind het ook geen stijl mensen af te zeiken,. maar je reactie is waar. ik hoop dat onze 9 mm hier iets van kan leren. das voor hemzelf en iedereen beter. ik denk dat tekenen een betere hobbie is (ongeacht goede tekeningen of slechte tekeningen) dan dat je mensen gaat afzeiken. ik hou het dus lekker bij tekenen. en ik hoop dat je nog eens durft te reageren.alhoewel ik weinig met mensen zoals 9mm heb verder. en ronnie thankz for your support!

groetjes