swiss rotary machine

• tattoo rory

tot nu toe zyn de beste van tattoo gerirt uit eindhoven hy maakt ze alleen voor speciale gelegenheden en voor toffe tattooartiesten die het vak echt goed verstaan ze zyn echt super super de luxe zowel grote klein en middelmatigee slag zonder herrie of gezwieber met de naald hy is bezig om er patent op te krygen heeft denk ik wel 20 jr onderzoek gedaan dit supersysteem is nog niet iop de markt zowel voor klein soepel of groot heavy werk

• tattoo harrie

de beste totarys zyn gemaakt door tattoo gerrit eindhoven hy heeft ze alleen voor tooffe tattooartiesten gemaakt grote kleine middel slag zonder herrie of gezwieber van naaldstang heeft ruim 20jr onderzoek gedaan en eindelyk is zyn patentaanvraag en goedkeuring byna rond het is m eindelyk gelukt

• badboy

een rotery is niet voor iedereen om te gebruiken, je moet er mee om kunnen gaan.

zelf ben ik leerling en wat ik met mijn traditionelle machiene,s kan lukt mij niet met een rotery.

ik heb 2 maanden geleden een swissmade gekocht voor 315 eurie,s, en twee dagen later heb ik hem weggegeven aan adam van bulgarian ink amsterdam (voorheen ultimate tattoo).

adam werk sinds een half jaar tot 3kwart jaar met rotery (swasdrive) en zet er super werk mee, echt super mooi, toen ik hem de swismade gaf en hij mij ermee tattooeeren,

was i gelijk verkocht, voor hem zijn er geen betere en dat is aan zijn werk te zien,

al zijn klanten zijn tevreden en ik hoor ze ook allemaal zeggen dat een rotery minder pijnlijk is voor de huid. of dit komt doordat het geluid weg is of het machientje soepeler loopt weet ik niet ,maar weet wel dat het waar is want ik heb nu 3 tattoo,s die met rotery gezet zijn, en alle drie deden ze een stuk minder pijn.

als je werk van adam wilt zien die gemaakt zijn met rotery machiene,s kijk dan maar op zijn. my space site www.myspace.com/badytattoo .

greetz kotje, a.k.a.badboy