swiss rotary machine

• willem

Hallo,

Ik tattoeer al een aantal jaren met een P Rogers machine,

Nu wil ik een Swiss rotary machine aanschaffen maar dat lijkt me heel iets anders,

iemand ervaring met deze machine ?

Ik hoor het graag,

Mvg Willem

• ***american-x-tattoo***

Ja ik heb er eentje gehad en ik vond het helemaal niks.

Je betald 350 euro voor iets wat ik achteraf hoorde het beste permanente makeup kunt zetten.

Ik heb hem dus ook verkocht en ook die persoon, kon er niet mee overweg en toch prikte die al 20 jr.

Dus ik zou er eerst eens eentje proberen van iemand de er mee werkt of een heeft liggen alvorens je er eentje koopt.

• ttfreak

ik vind de rotary's waardeloos, ik kon er alleen mee schaduwen en dan nog met moeite ook.

er word ook veel nep aangeboden voor prijzen van de echte swiss rotary's.

• Tattoo Ron

Rotary's zijn perfect om mee te werken, je moet ermee om te weten gaan, lekker licht, geen afstel gedoe en geen herrie

( alhoewel ik moet toegeven dat hierdoor de charme van het tattoeergebuzz verdwenen is ) en zo sterk als een os.

Ik heb met allerlei merken machines gewerkt van goedkope shit tot dure handmade.

Ik zet nu lijnwek met de swashdrive gen 6 en schaduw en kleur met stigma machines en dat bevalt me prima.

Ja oke Ron, maar dan praat je wel over een hele andere soorten machine's, die meer kwaliteit bezitten dan die swiss made rotary machine. Die zijn niet zo kractig als de swasdrive en echt een wereld van verschil.

• Tattoo Ron

@ martin, om eerlijk te zijn ken ik die swiss machines nog niet eens, ik wilde mijn punt over

rotary's duidelijk maken, uiteraard is het wel materiaal waar ik over sprak.

• Tattoo Ron

Ik heb die machine net opgezocht, ik ken ze wel, sterker nog die hebben ze me een keer gestuurd om te proberen

en ik weet wel dat ik het toen niet veel bijzonders vond.

Ja ik heb hier een gen 4 en 5 gehad, maar toch vond ik ze niet echt je van het, zit wel verder te kijken naar een goede rotary machine, dus ik blijf nog ff zoeken.

Die waar jij mee prik hoe werken die machine's? zijn dit heerlijk zachte machiene's of rammen die gewoon door?

• tattoo Ron

Ik gebruik de Tyranno van Stigma, die loopt heel smooth, Milosch heeft een paar keer

in mijn shop gewerkt en hij gebruikte ze ook en vanaf die tijd ben ik ze ook blijven gebruiken.

Helaas wordt de Tyranno niet meer gemaakt maar hun hebben meerdere modellen.

• schande

De beste rotary machine's zijn denk ik gemaakt door Schuls (weet niet hoe het bedrijf nu heet) Oke niet meer het gedreun van de ratelmachine maar wel goed spul en duur