"Tatoeage-man" verdacht van aanranding 4 jonge vrouwen.

  • D.

    Wat te doen als je in een tattoo shop wordt aangerand of onzedelijk betast.

    Het openbaar ministerie Groningen eiste op 11 maart 2010 een 2 jarig beroepsverbod en 8 maanden celstraf, nu maar afwachten hoe de uitspraak op 25 maart zal zijn.

    De “tatoeage-man”uit Groningen met een leuke winkel in de Steenstilstraat heeft schijnbaar nogal moeite met het houden van zijn handen op de juiste plaats.

    Een volledig artikel in het dagblad van het noorden geschreven door Rob Zijlstra de rechtbankverslaggever geeft aan dat ook

    tatoeage-mannen zich aan bepaalde regels moeten houden. Het adres waar zijn winkel is gevestigd wordt in dit artikel duidelijk omschreven zodat andere tattoeeerders zich geen zorgen hoeven maken.

    De advocaat van de “tatoeage-man” zegt, dat volgens de man( al twaalf jaar in het vak) de moordende concurrentie de vrouwen tegen hem heeft opgezet.

    De“tatoeage-man” was zelf echter niet aanwezig op de zitting, was volgens een briefje op de deur op een korte vakantie!!

  • Romana

    Gewoon ‘aanrander’ op zijn voorhoofd tattoeren………als het waar is.

  • pr

    he dat is finaltouch die hebben ook in assen gezeten daar hebben ze ook wat gedaan heb ik gehoort

  • ***american-x-tattoo***

    Mensen, als dit waar is is het een schande voor de tattoo wereld. Maar laten we het bij de werkelijke feiten houden en niet van horen zeggen of ik heb iets gehoord.

    Mocht dit verhaal niet waar zijn, dan maak je met zulke opmerkingen of anders iets kapot wat niet nodig is.

    Nogmaals is het waar is het erg en moet hij nooit meer tattooeren.

  • D.

    UPDATE – 25 maart 2010 – uitspraak

    Een twee jaar durend verbod om tatoeages te plaatsen is een te zware straf, stelt de rechtbank.

    Volgens de rechtbank staat een ‘werkverbod’ niet in verhouding tot de gepleegde misdrijven, ook omdat de man een lening heeft afgesloten om zijn tatoeageshop te kunnen openen. Verder speelt mee dat de rechtszaak van twee weken geleden heeft geleid tot publiciteit waar de verdachte mogelijk schade van heeft ondervonden.

    Het vonnis luidt een gevangenisstraf van 12 maanden waarvan 4 maanden voorwaardelijk. Aan drie van de vier slachtoffers moet de man een schadevergoeding betalen van in totaal bijna 2000 euro.

    Dit is de uitspraak!

    Dus mensen investeren in een eigen bedrijf met geleend geld betekend dat je je bedrijf niet hoeft te sluiten.

    Wel moet je 8 maand in het gevang maar misschien kun je tijdelijk je zaak door iemand anders laten runnen en daarna kun je gewoon doorgaan.

  • Romana

    Over de rechtspraak in Nederland kunnen we hele discussies voeren, daar kun je geen peil op trekken. Ik vind dat een tattoeerder die jonge vrouwen aanrandt zonder meer, nooit meer zijn beroep mag uitvoeren. Hij heeft overigens mazzel dat ie mijn dochter niet aangerand heeft, anders had ie een megaprobleem…..:X.

  • Romana,

    Ooh ja en wat betreft de naam ‘aanrander’ op zijn voorhoofd die wil ik r wel ff opzetten, hoor..(heb nog nooit een tattoomachine vastgehad, dus zal het een mooi stukje worden:D)

  • secret

    De tatoeage man heet Fre Abraham en hij komt uit Leek.

    Voor de mensen die het nog niet wisten hij blowt heel veel tijdens het werk en is misschien wel een goede prater maar geen goede man

  • schande

    Hoorde net dat meneer in hoger beroep is gegaan. De 4 slachtoffers ( deze dames durfden aangifte te doen) mogen hopen dat slachtofferhulp ze in de volgende ronde goed met juridische hulp bijstaat.

    Las op tons of Tattoos nogal wat positieve reakties over deze “meneer” echter nergens iets over zijn nogal smerige praktijken.

    Je kunt via weblog van Rob Zijlstra van dagblad v/h Noorden alles lezen.

    //www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article5940025.ece/Rechthttpbank-Groningen-legt-geen-tattoo-verbod-op

    Maar volgens “meneer” is deze hele zaak opgezet door de concurrentie dat is pas lachen.

  • mark

    Ik denk dat de zogenaamde slachtoffers elkaar goed kennen en dat het een vete is tegen de persoon in kwestie wat ik nou een schande vind dat de shop op deze manier te gronde word geholpen,ik zet elke dag tatoeages en heb heel wat zedelijke plekken getatoeëerd ,ik zie maar dat ze me nu gaan aanklagen schande ik hoop dat onderste steen boven water komt en dat de zogenaamde slachtoffers een flink in de buidel moeten tasten,let maar op al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel,en dan zware straffen uitdelen en een vette schade claim voor de shop.

    ik wens de shop veel sterkte toe en dat maar snel voor bij mag zijn.

    Groet,mark Amsterdam