"Tatoeage-man" verdacht van aanranding 4 jonge vrouwen.

  • Ingrid

    Denk dat je vandaag de dag beter niet in je eentje iemand tatoeëert, maar dat je zorgt dat er een assistente/collega in de ruimte aanwezig is. Het sluit valse beschuldigingen niet uit, maar maakt de kans denk ik wel wat kleiner en/of je staat sterker…

  • secret

    Hier en daar word gespeculeert dat het nep zal zijn dat hij is aangegeven, maar de hamvraag is ??

    hoe kunnen 4 jonge vrouwen die elkaar niet eens kennen wel dezelfde soort verklaring afleggen. En waarom zou de “concurentie” ubberhaubt de moeite nemen om hem ten gronde te richten. Hij heeft toch gewoon recht gehad om een tatooshop te hebben en te openen?

    Ik vind het overgens wel vreemd dat hij zijn shop niet hoeft te sluiten, daardoor trappen mensen gewoon erin en komen bij hem zonder te weten wat hij heeft gedaan.

    Dit is ronduit misselijkmakend.

    Het had een Marokaan of een andere buitenlander moeten zijn en dan was de winkel wel opeens helemaal gesloten :S

    Deze kerel heeft 4 jonge meiden voor het leven getekend en misschien heeft hij wel meer slachtoffers gemaakt die niets durven te zeggen??

  • Gangster

    dit vond ik trouwens ook nog op een andere site over andere dames die hem heeft meegemaakt

    Heej hoi,

    ik wil hierbij reageren. Een vriendin had ooit een relatie met deze gozer. Ook haar heeft hij helemaal kapot gemaakt. Hij had haar dronken gevoert en verkracht. Ze kon geen kant meer op en werd wakker toen hij boven haar aan het roken was en zij opeens in zijn huis was.

    Hij zat gewoon gitaar te spelen, en deed alsof er niets aan de hand was. Hij had ook geen enig idee dat hij wat fouts had gedaan.

    Dat gebeurde ook in 2007. Hij noemde haar altijd schat enzo en dacht ze er niet meer aan. Tot hij openbaarde dat hij ook nog kinderen had terwijl hij dat niet eens eerder verteld had en dus me vriendin opeens als stiefmoeder werd gebombadeerd. Zijn dochter wou nooit me vriendin zien omdat zij vond dat hij bij haar moeder hoorde en dat ze ooit weer samen kwamen.

    Hij verkracht meiden zonder condoom en spreid zo allerlei geslachtziektes rond. Mijn vriendin heeft dus ook verschillende malen bij een huisarts moeten lopen door hem.

    Ook prent hij bij mensen in dat hij dingen niet fout doet maar dat zij dus fouten maken. Ook heeft hij een vriend Leon van H. genaamd die in alles voor hem opkomt en hem in alles steunt.

    Hij raakte me vriendin al aan sinds de tijd toen ze elkaar net ontmoette ze hadden elkaar via via en hij bleef maar haar bellen om haar nog een keer te ontmoeten. Uiteindelijk stemde ze toe waar ze daarna in een hel belande. Hij speelde de hele dag spelletjes, werkte niet en vond ook als me vriendin uit het werk kwam ook nog dat ze moest gaan koken.

    Eerder was het een aardige jongen die leuk voor iedereen was en voor me vriendin kookte en haar verwende na 2 maanden veranderde hij opeens, en omdat me vriendin tijdelijk geen geld had omdat hij ver van het centrum woonde kreeg ze dingen te horen van “ik ben je vader niet”en “ik ga je niet onderhouden hoor als je dat denkt”.

    Mijn vriendin was hier toen al erg van in shock. De klapper heeft hij gemaakt toen me vriendin haar Ov niet bij zich had en hij een dagje ging werken en hij haar helemaal 10 km liet lopen omdat ze niet in zijn huis kon blijven want de mensen waarvan hij het huis huurde mocht haar niet veel zien.

    Toen me vriendin een tijdje in haar eigen huis zat kwam meneer heel aardig doen en is ze weer meegegaan. Erg dom van haar maar ze hield op dat moment van hem.

    Op een dag liet hij me vriendin komen, en begon hij dat die mensen waarvan hij het huis huurde haar hadden gezien en dat ze niet welkom was. In werkelijkheid moest hij 50 euro meer betalen omdat me vriendin daar ook douchte en met hem kookte. Dus hij ging ook allerlei leugens verzinnen en toen me vriendin verhaal wou halen heeft hij haar ook in het gezicht geslagen en de meneer van wie ze het huis huurde zag het gebeuren en liep gewoon naar binnen.

    Me vriendin wou wegvluchten maar hij bracht met een smoesje van ach het val allemaal wel mee en het is maar een beetje bloed en kom maar ff schoonmaken voordat je naar huis gaat, een gijzeling in werking.

    Toen me vriendin haar gezicht schoonmaakte sloot hij snel de deur en bleef voor de deur staan, me vriendin probeerde via de bovenraam te springen maar ook daar hield hij haar tegen.

    Alles op alles heeft dit weken geduurt en toen gingen ze naar de zekere leon van H. toe. En daar kreeg me vriendin ook weer een pak slaag zonder enkele reden. Het was midden in de winter en ze is met een onderbroek en jas weggerend en heeft de eerste trein gepakt die ze kon zien en heeft haar spullen uit zijn huis gehaald.

    Vanaf toen is ze gaan leven en bleef hij haar stalken wel 25 dagen lang. Hij voelde zich veraden bij zijn vrienden, wou gewoon tv komen kijken. Deed eerst aardig om me vriendin weer mee te lokken maar die trapte daar niet in. En liet hem steeds weggaan. Toen kwam hij met eten aan en had hij lief voor haar gekookt maar hij zei dat ze wel alles moest eten want het was zonde om weg te gooien en daar zag me vriendin hem weer hoe hij was.

    Uiteindelijk kwam hij elke dag langs met een smoes om weer te rijden op zijn motor en of hij haar ergens moest brengen, had hij weer een dagje gewerkt kwam hij weer langs opeens met zijn vieze kleding.

    En een paar dagen voordat hij nooit meer kwam, toen was me vriendin haar mp3 speler aan het doen en ze zei ja ik ga wel mee naar je huis. Maar toen was ze bezig en hij bleef maar raar om haar heen staan en raar doen. En toen begon hij van ja ik heb niets gegeten de hele dag het eten staat op het vuur en je komt nu mee. Waardoor me vriendin hem uit haar huis joeg en snel de deur sloot. Omdat hij aggresief werd.

    Toen kwam hij heel aardig terug en kwam hij lief voor me vriendin doen deed het meisje weer de deur open. En toen was alles goed. hij was superverliefd zei hij. en dat hij haar niet kwijt wou en alles. Tot hij begon van ja ik heb bij mij een gasstel en ik kan bij mijn huis lekker koken.

    Maar mijn vriendin was slimmer hij klaagde steeds over een gasstel om haar weer mee te lokken en heeft ze de volgende dag een gasstel laten plaatsen. Toen die man binnen kwam om het te bevestigen viel opnieuw de masker van F.A. eraf en werd hij aggresief en wild en was hij woedend.

    Me vriendin zei waarom doe je dan zo moeilijk joh, er is toch een gasstel nu dat wou je toch.

    Maar in werkelijkheid wou hij haar gewoon weer naar zijn huis meelokken. En was hij gefrusteert omdat ze een stap voor was geweest.

    Uiteindelijk is hij helemaal doorgedraaid, begon me vriendin voor gek uit te maken, zei dat hij met me vriendin wou praten. Dus me vriendin wou hem eruit jagen en hij bleef maar helemaal gek doen en me vriendin uitschelden met dingen gooien en verbaal geweld gebruiken.

    Me vriendin moest maar niet denken dat ze nu vaker bij haar huis zouden gaan.

    Uiteindelijk is er politie gebeld,

    is hij nog buiten gaan lachen van laat ze mij maar pakken en al die dingen. En was hij snel weg toen politie kwam.

    Sindsdien keek hij nog vuil naar me vriendin als ze op het centraal station stond.

  • Gangster

    manda

    hoi

    ik ben ook een met f a geweest en alles wat over dat meisje haar vriendin gaat kan ik wel in komen en ik herken ook enkele dingen over hem uit haar verhaal

    hij wou mij ook tegen houden toen ik weg wou naar mn ouders hij probeerde mij te manipuleeren en bleef maar op me in praten maar door de hele rechtzaak gebeuren en door zijn verhalen kon ik hem gemakkelijk door zien en heb ik tegen hem gezegt ik blijf vanaaf nog 1 nachtje want mn pa komt me morgen halen en zondags kwam me vader mij halen en toen was ik ook nie meer bang want mn pa was er kheb egt alle kleren en spulletjes van mn hondje megenomen en toen hij f a wil je bij me weg of zo kheb gezegt van jah ik kan nie met zo iemand als jij omgaan of verder leren kennnen en mn pa stond toen bij te trap te luisteren om de boel in de gaten te houden en daar was ik blij om kheb een paar dagen later op msn tegen hem gezegt jij ziet me nooit meer en kwil niks meer met je te maken hebben de volgende dag beweerde hij dat hij dat nie gelezen hadop msn naja dagt ik als je online bent op msn kun je alles lezen……..duz jah kort om ik geloof nu de tegen partij van f a

    en dit van een andere meid, je kan de verhalen terugvinden op http://robzijlstra.wordpress.com/2010/03/12/vlinders-op-de-buik/

  • Kai

    En toch blijven dit soort gasten meiden krijgen, ongelovelijk!!! Ik krijg altijd de meiden die dit soort figuren als ex hebben gehad en dat gaat gegarandeerd fout steeds.

    Terwijl ik nog 1 van de weinige ben die altijd respect voor meiden heeft en lief voor ze is maar dan ben je weer te soft, blijft moeilijk.

  • Tommie

    Geachte mensen,

    anno 2019 zit tatooerder Fre Abraham weer vast en heeft dus weer 3 meiden aangerand/verkracht.

    zijn tattooshop aan de steenstilstraat is gesloten en als zijn studio/huis is leeggeruimd en is verkocht. De eigenaars hebben eieren voor hun geld gekozen toen er dus mensen aan de deur kwamen.

    in dit zelfde huis is hij in 2010 ook van zijn bed gelicht en gaf hij aan dat de concurrentie dit hem aandeed, maar hij is dus weer gepakt..

  • Tommie

    Geachte lezers,

    jaren geleden kwam ik deze man tegen met vele gouden sieraden om hem heen, aan elke vinger had hij een ring en meerdere kettingen om. Je kon zien dat hij dus op date ging.

    ik wilde hem achtervolgen en dat meisje waarschuwen waar hij heen ging maar toen was hij snel weggerend.

    En toen ben ik bijna het hele centrum doorgelopen maar ik denk dat meneer zijn nieuwe slachtoffer snel op een andere plek heb laten afspreken.

    zoals jullie ook lezen heeft hij niet alleen in Groningen slachtoffers gemaakt maar ook voordat hij een tattooshop had maakte hij al vrouwelijke slachtoffers. 

    Ik ben de secret uit het verhaal die hier ook al staat. Mijn vriendin had een relatie met hem en in 2007 heeft ze hem na een half jaar relatie aangegeven dat hij dingen doet wat niet door de beugel kan, de politie in R. heeft er niks aan gedaan en meneer kreeg in Groningen een tattooshop.

    in 2010 zagen wij de eerste berichten dat meneer 4 meiden heeft aangerand in zijn tattooshop en zijn wij weer naar de politie in R. gestapt om weer een aangifte tegen hem te doen. Dit keer deden ze weer niks, ze gapte nog weg dat mijn vriendin dit uit wraak deed…

    anno 2019 zit meneer achter de tralies hij is veroordeeld wegens hetzelfde maar heeft dit keer ook een minderjarige meisje betast en 2 vrouwen die bij hem een clitoris piercing zette heeft hij dus meerdere keren met zijn vingers verkracht.

    opeens zei hij dat hij in een roes zat en dat hij getraumatiseerd is door het verlies van zijn neefje en nichtje in 2005.

    dit verhaal klopt wel maar hij verteld er niet bij dat hij zelf bevriend was met de man die later die kinderen heeft vermoord. Die man maakte computers met hem en werd dus verliefd op zijn zus. Eerder heeft hij niet aan de bel getrokken terwijl hij wist dat deze man niet zuiver was en nu gebruikt hij dus dit constant als alibi.

    zijn zaak is inmiddels gesloten en hij heeft een verbod voor 5 jaar.

    de plek waar hij woonde tot voor kort is leeggehaald en verkocht. Dus als hij uit de gevangenis komt dan is hij dus dakloos en met een beetje hulp zit meneer in een andere deel van het land weer te tatoeren…

    dit geeft mij wel hele erge zorgen

    groet

    secret

  • Tommie

    Beroepsverbod voor tatoeëerder wegens verkrachtingPublicatie: di 16 april 2019 14.10 uurLEEUWARDEN - Een 45-jarige tatoeëerder uit Tolbert die twee weken geleden terechtstond op verdenking van aanranding en verkrachting, is door de rechtbank in Leeuwarden veroordeeld tot 15 maanden cel plus negen maanden voorwaardelijk, proeftijd drie jaar. De man kreeg een beroepsverbod opgelegd voor de duur van 75 maanden.Clit-piercing

    De Tolberter heeft in 2017 en 2018 in zijn tattooshop in Groningen drie vrouwen aangerand en verkracht. Twee vrouwen werden gevingerd bij het zetten van een zogeheten clit-piercing. De man gaf twee zaken toe, maar de rechtbank achtte alle drie aangiftes bewezen. De man had verklaard dat hij in ‘een soort roes’ raakte als hij de vrouwen in de intieme zones aanraakte.‘Zeer belast verleden’

    Hij is eerder veroordeeld voor soortgelijke delicten. In 2012 kreeg hij in hoger beroep acht maanden cel voor vier aanrandingen. Door wat de rechtbank ‘een zeer belast verleden’ noemde, hij heeft onder andere in de jeugdprostitutie gezeten, en doordat bij hem een gebrekkige ontwikkeling van de geestvermogens is geconstateerd, is de Tolberter verminderd toerekeningsvatbaar. Hij moet zich laten behandelen. Het beroepsverbod is voor vijf jaar, plus de celstraf van 15 maanden

  • Tommie

    Groningse tatoeëerder veroordeeld tot celstraf wegens verkrachting klantenEen tatoeëerder uit Tolbert is dinsdag veroordeeld tot een gevangenisstraf van 24 maanden (waarvan negen voorwaardelijk) voor de verkrachting van twee vrouwelijke klanten en de aanranding van één vrouw misdrijven in zijn eigen tattoo- en piercingshop in Groningen. Hij kreeg daarnaast een beroepsverbod opgelegd van de rechter.Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:De slachtoffers kwamen voor een piercing of een tattoo in de zaak waarvan de man eigenaar was, zo meldt NU.nl/Groningen. Zij waren dan ook afhankelijk van zijn zorg, zo oordeelde de rechter. Zo lagen sommige slachtoffers met een geheel ontkleed onderlichaam op de stoel van de verdachte. Vervolgens werden zij onzedelijk betast tijdens het zetten van een piercing of tatoeage in of nabij de vagina.

    De verdachte werd in 2012 ook al veroordeeld voor aanranding van vrouwen in zijn tattooshop, toen door het Gerechtshof. De rechtbank spreekt dinsdag dan ook van een recidive, hoewel er rekening wordt gehouden met het feit dat die gebeurtenissen stammen uit 2007 en 2009 en dat het “minder vergaande handelingen” betrof.

    Man krijgt ook proeftijd van drie jaar

    Naast de gevangenisstraf kreeg de man dinsdag een proeftijd van drie jaar. Bovendien moet hij zich verplicht ambulant laten behandelen en heeft hij een meldplicht.

    Daarnaast mag hij tijdens zijn onvoorwaardelijke straf en in de vijf jaar daarna niet werkzaam zijn als piercer of tatoeëerder.