dit vond ik trouwens ook nog op een andere site over andere dames die hem heeft meegemaakt
Heej hoi,
ik wil hierbij reageren. Een vriendin had ooit een relatie met deze gozer. Ook haar heeft hij helemaal kapot gemaakt. Hij had haar dronken gevoert en verkracht. Ze kon geen kant meer op en werd wakker toen hij boven haar aan het roken was en zij opeens in zijn huis was.
Hij zat gewoon gitaar te spelen, en deed alsof er niets aan de hand was. Hij had ook geen enig idee dat hij wat fouts had gedaan.
Dat gebeurde ook in 2007. Hij noemde haar altijd schat enzo en dacht ze er niet meer aan. Tot hij openbaarde dat hij ook nog kinderen had terwijl hij dat niet eens eerder verteld had en dus me vriendin opeens als stiefmoeder werd gebombadeerd. Zijn dochter wou nooit me vriendin zien omdat zij vond dat hij bij haar moeder hoorde en dat ze ooit weer samen kwamen.
Hij verkracht meiden zonder condoom en spreid zo allerlei geslachtziektes rond. Mijn vriendin heeft dus ook verschillende malen bij een huisarts moeten lopen door hem.
Ook prent hij bij mensen in dat hij dingen niet fout doet maar dat zij dus fouten maken. Ook heeft hij een vriend Leon van H. genaamd die in alles voor hem opkomt en hem in alles steunt.
Hij raakte me vriendin al aan sinds de tijd toen ze elkaar net ontmoette ze hadden elkaar via via en hij bleef maar haar bellen om haar nog een keer te ontmoeten. Uiteindelijk stemde ze toe waar ze daarna in een hel belande. Hij speelde de hele dag spelletjes, werkte niet en vond ook als me vriendin uit het werk kwam ook nog dat ze moest gaan koken.
Eerder was het een aardige jongen die leuk voor iedereen was en voor me vriendin kookte en haar verwende na 2 maanden veranderde hij opeens, en omdat me vriendin tijdelijk geen geld had omdat hij ver van het centrum woonde kreeg ze dingen te horen van “ik ben je vader niet”en “ik ga je niet onderhouden hoor als je dat denkt”.
Mijn vriendin was hier toen al erg van in shock. De klapper heeft hij gemaakt toen me vriendin haar Ov niet bij zich had en hij een dagje ging werken en hij haar helemaal 10 km liet lopen omdat ze niet in zijn huis kon blijven want de mensen waarvan hij het huis huurde mocht haar niet veel zien.
Toen me vriendin een tijdje in haar eigen huis zat kwam meneer heel aardig doen en is ze weer meegegaan. Erg dom van haar maar ze hield op dat moment van hem.
Op een dag liet hij me vriendin komen, en begon hij dat die mensen waarvan hij het huis huurde haar hadden gezien en dat ze niet welkom was. In werkelijkheid moest hij 50 euro meer betalen omdat me vriendin daar ook douchte en met hem kookte. Dus hij ging ook allerlei leugens verzinnen en toen me vriendin verhaal wou halen heeft hij haar ook in het gezicht geslagen en de meneer van wie ze het huis huurde zag het gebeuren en liep gewoon naar binnen.
Me vriendin wou wegvluchten maar hij bracht met een smoesje van ach het val allemaal wel mee en het is maar een beetje bloed en kom maar ff schoonmaken voordat je naar huis gaat, een gijzeling in werking.
Toen me vriendin haar gezicht schoonmaakte sloot hij snel de deur en bleef voor de deur staan, me vriendin probeerde via de bovenraam te springen maar ook daar hield hij haar tegen.
Alles op alles heeft dit weken geduurt en toen gingen ze naar de zekere leon van H. toe. En daar kreeg me vriendin ook weer een pak slaag zonder enkele reden. Het was midden in de winter en ze is met een onderbroek en jas weggerend en heeft de eerste trein gepakt die ze kon zien en heeft haar spullen uit zijn huis gehaald.
Vanaf toen is ze gaan leven en bleef hij haar stalken wel 25 dagen lang. Hij voelde zich veraden bij zijn vrienden, wou gewoon tv komen kijken. Deed eerst aardig om me vriendin weer mee te lokken maar die trapte daar niet in. En liet hem steeds weggaan. Toen kwam hij met eten aan en had hij lief voor haar gekookt maar hij zei dat ze wel alles moest eten want het was zonde om weg te gooien en daar zag me vriendin hem weer hoe hij was.
Uiteindelijk kwam hij elke dag langs met een smoes om weer te rijden op zijn motor en of hij haar ergens moest brengen, had hij weer een dagje gewerkt kwam hij weer langs opeens met zijn vieze kleding.
En een paar dagen voordat hij nooit meer kwam, toen was me vriendin haar mp3 speler aan het doen en ze zei ja ik ga wel mee naar je huis. Maar toen was ze bezig en hij bleef maar raar om haar heen staan en raar doen. En toen begon hij van ja ik heb niets gegeten de hele dag het eten staat op het vuur en je komt nu mee. Waardoor me vriendin hem uit haar huis joeg en snel de deur sloot. Omdat hij aggresief werd.
Toen kwam hij heel aardig terug en kwam hij lief voor me vriendin doen deed het meisje weer de deur open. En toen was alles goed. hij was superverliefd zei hij. en dat hij haar niet kwijt wou en alles. Tot hij begon van ja ik heb bij mij een gasstel en ik kan bij mijn huis lekker koken.
Maar mijn vriendin was slimmer hij klaagde steeds over een gasstel om haar weer mee te lokken en heeft ze de volgende dag een gasstel laten plaatsen. Toen die man binnen kwam om het te bevestigen viel opnieuw de masker van F.A. eraf en werd hij aggresief en wild en was hij woedend.
Me vriendin zei waarom doe je dan zo moeilijk joh, er is toch een gasstel nu dat wou je toch.
Maar in werkelijkheid wou hij haar gewoon weer naar zijn huis meelokken. En was hij gefrusteert omdat ze een stap voor was geweest.
Uiteindelijk is hij helemaal doorgedraaid, begon me vriendin voor gek uit te maken, zei dat hij met me vriendin wou praten. Dus me vriendin wou hem eruit jagen en hij bleef maar helemaal gek doen en me vriendin uitschelden met dingen gooien en verbaal geweld gebruiken.
Me vriendin moest maar niet denken dat ze nu vaker bij haar huis zouden gaan.
Uiteindelijk is er politie gebeld,
is hij nog buiten gaan lachen van laat ze mij maar pakken en al die dingen. En was hij snel weg toen politie kwam.
Sindsdien keek hij nog vuil naar me vriendin als ze op het centraal station stond.