WEER een groothandel erbij

• Magnum9

skinner Schreef:

——————————————————-

> WEER een groothandel in tattoo spullen erbij , en

> WEER allemaal chinese troep.

> hoezo we concureren elkaar kapot ?

> hottattoostuff

Wat een domme reactie, zou wat zijn als iedereen maar even alle ditjes en datjes van het tattooeren zouden kunnen krijgen, ook ik zal weer negatieve racties krijgen op dit berichtje maar ik word strontziek van al die mensen die ff miami ink, london ink etc etc hebben gezien en maar denken, goh, dat lijkt me leuk, laat ik is tattoo artiest worden.

Dit is een beroep waar heel veel tijd, geduld en passie in gaat zitten maar nee, de nieuwelingen denken dat je het met een maandje wel kan want het ziet er zo makkelijk uit op tv.

Ipv dat je zit te bitchen hier kan je beter je tijd steken in tekenen , tekenen en nog is tekenen en als je het tekenen zat bent nog is tekenen, mensen met echte passie voor het vak komen er wel en zeurtjes niet.

Kom maar op met de reacties.

• inktjunkie

ik moet je gedeeltelijk gelijk geven magnum9…

door programma's als miami ink enzo denkt iedereen dat het simpel is om te prikken..

persoonlijk ben ik mijn leven lang al aan het tekenen en sinds 8 jaar aan het tat2eren…maar ik heb het geluk dat ik toch een beetje een leermeester heb gevonden die me dingen uitlegd..(al dan niet door de telefoon..)

ik leer nog elke dag en mijn machines zijn ook geen 100-en euro's….

ik heb werk gezien van mensen die met machine's van 3 - 400 werken en dat ziet er net zo uit als mijn machine's van 200..

DE PRIJS VAN MATERIAAL ZEGT NIETS OVER JE WERK…

dus artworx : koop een setje op marktplaats , ga naar een rubberfabriek in de buurt koop 10 m2 rubber en ga oefenen de eerste 5 jaar.. ga tekenen en ga dan eens denken een echte huid te pakken..

okee nu krijg ik ook commentaar..

greeeeeeeetz en een prikvol 2010 gewenst

• Magnum9

ik heb 2 sharpz 1 liner en 1 shader en waren nieuw €175,- per stuk en voor mij blijven sharpz gewoon 1 van de beste, solide, sterk en weinig tuning nodig nadat je em goed hebt ingesteld.

rubber heb je trouwens niks aan koop gewoon een stuk varkenshuid maar wel met de ribben erachter, zo, genoeg tips ;)

• laura

idd die oefenhuiden zijn ZZooo bagger ( heb er ervaring mee ) je kan beter gewoon varkenshuiden nemen alleen leg ze na het tattooeren wel in de koelkast(:P)

• schande

Een tattoo is iets waar je normaal gesproken een leven lang mee moet doen.

Of die nu wordt gezet met goedkope of dure chinese spullen, of je nu Mickey Sharpz hebt of de allerbeste Duitse machines maakt geen f… uit.

Je moet gewoon GOED kunnen tattoeeren! Het is net als bij Holland zoekt Talent iedereen denkt dat ie goed kan prikken.

Objectief zijn is het grootste probleem en de klant is als het niet goed gaat voor zijn leven verminkt.

• Magnum9

Wat een bullshit dat het niet uitmaakt of je goede spullen hebt of niet.

Als je F1 kampioen bent en de beste coureur in de wereld en ik geef jou een lada en je gaat het F1 circuit, dan kan je nog zo goed zijn, je gaat het niet halen.

Als je mij een machientje van €35,- geef kan ik je nu al garanderen en daar schaam ik me niet eens voor om te zeggen, ik ga je tattooage verneuken, afijn, dan zit het er nog steeds stukken beter uit dan beginnelingen met het komt niet eens in de buurt van als ik iets zet met kwaliteits machientjes.

• Gerry

magnum

de aller mooiste tattoo“s zijn Prison tattoo”s

en die prikken met een Cassetterecorder motortje en de onderkant van een balpen

als tube en een paar half botte naalden haha

en ik hen nog nooit zulke mooie dingen gezien

gr

• Magnum9

Haha, toevallig hebben wij in onze shop een stuk of 5 grote dikke boeken met russian prison tattoos en ze gebruiken geen naalden maar gitaarsnaren, emotioneel en verhaal wijze zijn het de mooiste tattoos, technisch gezien, zijn dat dus echt niet de mooiste tattoos en als jij van wel vind heb je nog nooit mooie tattoos gezien.

• Gerry

Oké daar heb je wel gelijk in haha

maar..voor hoe ze gemaakt zijn..zijn ze heel mooi

gr

• skinner

de nieuwe hype op marktplaats :

uit alle macht je chinese troep als “amerikaans” aanprijzen.