Pijn tattoo arm erger dan schouder?

  • Mark

    Heb een tattoo op mijn schouderblad, wat me geen pijn deed. Alleen is dat geloof ik ook geen pijnlijke plaats.

    Wie kan mij vertellen als een arm erger pijn doet of niet?

  • nltattoo

    hoi mark,

    ik moet zeggen dat ik op mijn armen veel meer kan verdragen dan op mijn rug..

    dus naar alle waarschijnlijkheid zal het bij jou wel meevallen op de arm.

    maar iedereen ervaart een tatoeage anders…

    (is de arm normaal al een pijnlijkere plek dan de rest/ pijngrens bla bla)

    waarom ga je er niet gewoon vanuit dat het flink zeer doet, dan valt het altijd mee ;)

    hope you get a great piece of art (tu)

  • Erik Doldersum

    Zijn nu bezig met mijn half-sleeve, de enige plekken die ik af en toe wat naar vind zijn bovenop mn schouder, op t puntje van mn elleboog, en aan de binnenkant van mn arm, ook bij de elleboog. Zeg maar de stukken waar je huid ‘dunner’ is.

    Als je een tattoo op je schouder hebt, en die viel je mee, valt je arm zeker mee (:

    Succes!

  • (}( Kitty ){)

    Erik Doldersum Schreef:

    ——————————————————-

    > Zijn nu bezig met mijn half-sleeve, de enige

    > plekken die ik af en toe wat naar vind zijn

    > bovenop mn schouder, op t puntje van mn elleboog,

    > en aan de binnenkant van mn arm, ook bij de

    > elleboog. Zeg maar de stukken waar je huid

    > ‘dunner’ is.

    > Als je een tattoo op je schouder hebt, en die viel

    > je mee, valt je arm zeker mee (:

    >

    > Succes!

    Net als Erik, ben ik ook bezig

    Met een sleeve, maar dan een full sleeve… De plaatsen die hij noemt, vallen bij mij ook onder de noemer minder prettig, vooral de binnenkant van mijn arm is gevoelig! Binnenkant van de bovenarm ( dicht bij de oksel), binnenkant van de pols ( echt op de overgang van pols naar hand) en de binnenkant van de elleboog waren echt niet fijn, was blij dat die klaar waren.. ;)

  • Mark

    Ga denk ik komende week wel even heen. Kijken of ze nog mooie ideeën heeft. Die ik dan ook leuk vind natuurlijk. Zullen we wel zien of de pijn houdbaar is of niet. Enige waar ik dan vooral bang voor ben is dat ik door de pijn mijn arm zal wegtrekken of zo. Of zorgen ze er wel voor dat dat niet kan?

  • Erik Doldersum

    Met een flinke rol duct-tape blijft je arm wel stil liggen ;)

    Maar ik zou me niet druk maken als ik jou was, zelfs de plekken hierboven genoemd vond ik wel uit te houden. Artiest en ik hebben tamelijk dezelfde muzieksmaak, dus lekker black sabbath, NIN en ministry op staan, helpt mij iig om te relaxen.

    Als je de tattoo op je schouder makkelijk volhield, zal dit ook geen probleem voor je zijn. En volgens mij trek je ook niet zo snel je arm weg, maar span je eerder je arm aan.. maargoed, het zal je dus hoogstwaarschijnlijk wel meevallen, zorg gewoon dat je je goed voelt en rustig bent, dan is r niks om je druk over te maken.

    Ben trouwens wel erg benieuwd naar die sleeve van Kitty!

  • (}( Kitty ){)

    Je arm wegtrekken zal je echt niet zo snel doen, denk ik.. ;) Of jij die plekken pijnlijk/gevoelig vindt, is de vraag.. Elke persoon ervaart dat nl weer anders! En áls het een rot plek is, gewoon even aan denken dat het tijdelijk is en je er iets moois voor terugkrijgt.. ;)

  • (}( Kitty ){)

    Erik Doldersum Schreef:

    ——————————————————-

    >

    > Ben trouwens wel erg benieuwd naar die sleeve van

    > Kitty!

    :D En ik ben de beroerdste niet, dus hier komen wat fotootjes..

    Hij is nog lang niet klaar hoor.. ben er nog wel ff zoet mee.. ;) Op de binnenkant van mijn bovenarm staan nog 2 kleine uiltjes met de namen van mijn dochters, maar die moeten nog ingekleurd worden.. Boven mijn elleboog komt een stuk heupbeen en onder die schedel nog een stukje schouderblad.. De tussenstukken worden opgevuld met rozen, die allemaal nog ingekleurd moeten worden en daarna moeten alle kleuren nog even nagelopen worden..

  • Erik Doldersum

    Oeh, vet!

    Tof dat idee van t skelet, verspreid over je arm, erg benieuwd naar t eindresultaat!

    Wanneer denk je ongeveer dat ie klaar gaat zijn? Dan wel even n foto droppen he ;)

    Zijn met mijn half-sleeve nu ongeveer op de helft denk ik, gok dat ie rond februari wel klaar is.

    Black&grey realistische (ietwat darkstyle) feniks, met een chaos-ster uitgespaard voor op mn schouder, en een kompas aan de binnenkant van mn arm (half onder de vleugel). Ik laat m zetten door kYnst, en wat die man kan.. wordt echt een kunstwerk! (;

  • (}( Kitty ){)

    Dank je.. ;) Ik denk dat ik zeker nog een keer of 3 moet.. Mijn vriendin (Cute Karin van the Inkstitution) doet het op haar vrije avonden, dus ik kan niet precies zeggen wanneer hij ongeveer klaar is.. Ik ga meestal zo 1 keer per 3 á 4 weken, maar als ze het druk heeft, kan er langer tussen zitten.. Als hij helemaal klaar is, zal ik uiteraard ff een foto plaatsen!

    Jouw arm klinkt ook echt waanzinnig… :D Jammer dat je het gewoon niet trekt om het in één keer te doen he? Je zou de tijd wel vooruit willen kijken om weer verder te kunnen gaan… (dat heb ik tenminste wel.. :D ) Als je sleeve af is, laat je 'm dan ook zien? Ben er nl erg benieuwd naar..