Hehe, laatste keer hebben we zo'n 3,5 uur geprikt (wel met een rookpauze natuurlijk), en dat vond ik echt prima vol te houden.. had van mij nog wel een paar uurtjes door kunnen gaan 8-)

Maar dr gaat echt teveel tijd in zitten om in 1 keer te doen idd, de eerste 4 uur zijn we alleen al bezig geweest met de tekening op maat maken en aanpassen zodat ie mooi met de lijnen van mn arm meeloopt.

Tattooëren kan me eerlijk gezegd niet lang genoeg duren, fijne artiest, lekkere muziek op, en vind t wel een fijne pijn hehe. De houdingen waarin ik mn arm soms moet draaien zijn dan wel weer wat minder (:P)

De genezingstijd zou ik wel door willen spoelen though! Enorm plakkerige arm van die zalf, al die losse velletjes die dr nu aan zitten.. t vervelendst van t hele tattooëren (naast t betalen dan ;))

Zodra die kip klaar is zal ik hier een foto plaatsen, en als dat niet lukt wel een link naar mn myspace, daar komen sowieso de fotos op te staan (ik ben zo ramp met dingen uploaden enzo.. myspace gaat dat nog net ^^ )