Tattoo Jinx Wamel

• ***american-x-tattoo***

Oke ja dat kan altijd natuurlijk

je mag hem ook mailen ben benieuwd.

• Mart

Waarom ben je zo nieuwsgierig naar de tattoo als ik vragen mag in mijn vorige post heb ik geschreven dat het zeer persoonlijk is en dat ik hem niet op internet plaatst.

Bedoel het niet negatief maar ben er duidelijk mee.

Gr Mart

• Ethan

Hoi,

Waarom door drammen over foto's, als iemand duidelijk aangeeft dat het persoonlijk is!

Je kan toch ook op haar site kijken. de link voor tattoo foto's

Ethan

• Gerry

die mart zit hier te eikelen dat dat plaatje zo mooi en goed is

dan vraagt X om een fototje en dan is het te persoonlijk

dat is ook een beetje vaag allemaal zet het dan niet hier op

nou krijgt X een uitbrander omdat i om een foto vraagt ???

• ***american-x-tattoo***

Idd als je een studio erg goed vind, wat alleen maar leuk is natuurlijk dan wil iedereen wel een foto zien en misschien levert dit die studio gewoon op die manier meer klanten op. Dus daarom vraag ik maar ook anderen hier regelmatig om een foto. Mensen die die foto niet willen of durfen laten zien, zijn in mijn ogen niet tevreden genoeg. Als ik dan vraag van mail hem dan eens want ook ik ben benieuwd, krijg je wederom het vage antwoord nee is persoonlijk ik zet hem niet op internet. Ik vraag mail hem mij een, ik ben zelf tattoo artiest, denk je nu dat ik die foto zal gebruiken of op internet zal zetten, nou echt niet, ik krijg regelmatig foto's toe gezonden en die gaan na bekijken direct de prullebak in.

Maar als je een studio ophemeld plaats dan ook gewoon een foto van je tattoo en loop er niet omheen te draaien is mijn mening, en daar kunt u het mee doen.

• peer

kijk gewoon effe op haar site ,,,het kan ook zo zijn dat hij op een plaats staat dat niet voor iedereen bestemd is

• Gerry

peer Schreef:

——————————————————-

> kijk gewoon effe op haar site ,,,het kan ook zo

> zijn dat hij op een plaats staat dat niet voor

> iedereen bestemd is

beste Peer

als je nou eerst ff alles leest

die tattoo staat op rechter onderarm ??

• peer

o,o,o, sorry gerry,,, maar dan nog als hun dat niet willen laten zien KIJK dan gewoon effe op haar site,,,

• Gerry

ach het gaat ook nergen over haha

ik hoef dat ding niet te zien haha

..X ..vroeg om een foto

fijne dag Peer

G

• jeroen zahradnik

ja op mijn rug staat een protetvan een schilderij van een adelaar kijk maar op de site van haar