Tattoo Jinx Wamel

• Mart

Goedemiddag allen,

Ik wil de naam van mijn dochter op mijn boven arm laten zetten en dat wil ik door Tattoo Jinex in Wamel laten doen.

Heeft iemand ervaring met deze dame?.

Mvg Mart

• van S

Deze dame is een echte vakvrouw,zo mooi als zij tatoeerd. Persoonlijk kennen we haar niet maar we weten wel dat zij exact de wensen vervuld.

Zeker een aanrader.

Succes,ik weet zeker dat u een mooie tattoo krijgt

• Femke

Hier ook binnenkort een afspraak met haar !

Van mijn collega hoorde ik dat ze erg goed is, verstaat haar vak erg goed !

Collega heeft zelf bij haar een mooie tattoo laten zetten, dus ik zou zeker eens gaan !

• Mart

Deze week laat ik mijn tatoeage zetten, ben vorige week langs geweest voor wat ik wil laten zetten.

Werd vriendelijk ontvangen in een mooie studio en kreeg meteen koffie aangeboden. voelde me op mijn gemak.

Goede aanrader als je vriendelijk wil geholpen worden.

Mvg Mart

• Femke

Hoi Mart,

En hoe was het gegaan ?

Ik heb daar vandaag mijn tattoo laten zetten, was best zenuwachtig omdat het mijn eerste was. Maar ik voelde me erg op gemak, ze is heel erg aardig geweest en heb een prachtige tattoo voor teruggekregen !

Super dus !

• Mart

Hoi Femke,

Was helemaal vergeten hier een reactie achter te laten kreeg van Piet een opmerking er over.

Bij mij staat ie er nu 3 weken er is echt schitterend vakwerk geleverd door Anja.

Goede service en en tips maar vooral zeer vriendelijk heb ik wel eens anders mee gemaakt helaas.

Leuk dat je er 1 heb laten zetten wat is het geworden kan je me een mail sturen stuur ik een foto.

Ik ben vandaag terug geweest om mijn tattoo te laten te laten zien en ze vonden hem goed ben blij dat ik hem door Anja heb laten zetten.

Laat 15 december weer 1 door haar zetten op mijn rechter onderarm met handtekening van haar:p.

Anja en Piet ga zo door tot de 15e

• Mart

Hoi Femke,

Vandaag mijn 2e tattoo laten zetten door Anja en ze heeft weer vakwerk geleverd.

Mocht je dit lezen Anja bedankt voor werkt tot binnenkort.

Gr Mart

• ***american-x-tattoo***

zou je ook een foto kunnen plaatsen zodat we iets kunnen zien?

• Mart

Goedemorgen,

De tattoo die ik gisteren heb laten plaatsen is te persoonlijk om op internet te plaatsen sorry.

Gr Mart

• Gerry

?????????????????????????????? Gerry